כל השאלות והתשובות על ג’קוזי - Sparta Spa

כל השאלות והתשובות על ג’קוזי

האם התקנת הג’קוזי צריכה להיות על גג או מרפסת מה עליי לעשות ?
חובה לקבל אישור מהנדס/ קונסטרוקטור על מנת להימנע מלקיחת סיכון מיותר במידה והבית בשלבי תיכנון או בנייה ניתן להוסיף לתוכניות ולבצע התאמות בהתאם למשקל הג’קוזי אותו תרכשו, במידה והבית כבר קיים ניתן לבצע חיזוקים והתאמות לאחר התייעצות עם המהנדס.

 

באם התקנת הג’קוזי תהיה עילית או שקועה מהן ההכנות הנדרשות ?
לכל אחת מהאפשרויות נדרשות הכנות שטח שונות מבחינת התקנת הג’קוזי, למערכת ספא המותקנת שקועה יש ליצור בריכת בטון גדולה מהג’קוזי וזאת על מנת לאפשר גישה לשירות ותחזוקה כמו כן יש צורך לבצע ניקוזים וריקון אוטומטי של המים למקרה שבו מצטברים מי גשמים או מחשש לנזילה העלולה להציף את המנועים ושאר החלקים החשמליים.

 

מדוע חשוב שהג’קוזי יהיה מבודד ומוקצף?
מערכת מבודדת חוסכת בעלויות חשמל וצריכת אנרגיה באופן משמעותי.ומקטינה את חשבון החשמל החודשי.

 

מה החשיבות ברכישת מותגים אשר מיוצגים ע”י חברה ישראלית?
בצעו בירור על חברות מהעולם המיוצגות בישראל על מנת לוודא אמינות המערכות ואיכותן וכן וותק בתחום , נושא זה יבטיח לכם “אבא ואמא” למוצר אותו רכשתם.

 

מה חשיבות חומרי הגלם מהם מיוצר גוף הספא וחשיבות עמידותו בכל תנאי מזג אוויר?
חשוב מאוד שיצויין במיפרט הטכני של היצרן שכל החומרים עמידים ב- UV למניעת בלאי בחשיפה ישירה לקרני השמש – בישראל סעיף זה חשוב מאוד מאחר ולנו יש חשיפה ברוב ימות השנה לקרני השמש.

מה חשיבותו של הכיסוי הטרמי?
חשוב לוודא איכות הכיסוי הטרמי התפרים ואמצעי סגירת המרווחים בכיסוי בזמן שהוא סגור על גבי הג’קוזי , כמו כן חשוב שתהיה לכם האפשרות לרכוש מתקני הרמה ואמצעים נוספים להקל על השימוש בזמן פתיחת / סגירת הג’קוזי ,הכיסוי הטרמי שומר על חום המים ומונע כניסת לכלוך למי הג’קוזי.

מה החשיבות בעוצמת הג’טים?
חשוב לוודא מיקום ועוצמת הג’טים בג’קוזי על מנת שאכן תרכשו מערכת אשר תפיג מתחים ותיצור עיסוי מושלם לגופכם ,מומלץ לנסות את המערכת באולם התצוגה על מנת לקבל את ההתרשמות הטובה ביותר מעוצמתם ,לא ניתן להתרשם מעוצמת הג’טים באמצעות כף היד מאחר והרגש בכף היד שונה מאשר בגב ובחלקי הגוף האחרים.

איך פועלת מערכת ההפעלה של הג’קוזי?
חשוב לקבל הדרכה בזמן הרכישה בנוגע למערכת הפיקוד שתהיה נוחה וקלה להפעלה ושימוש לאחר מכן ,זהו הבסיס לתחזוקה נכונה ושימוש נכון במערכת הג’קוזי.

מה החשיבות לגבי העומק של הג’קוזי?
חשוב לודא שהג’קוזי עמוק מספיק ועובר את הכתפיים שלכם מאחר ובזמן השימוש בג’קוזי אם פלג הגוף העליון שלנו יהיה מחוץ למים זה יפגום בהנאה שלנו באופן מוחלט.

איך מוודאים את נוחות הישיבה ו/או השכיבה בג’קוזי?
חשוב לבדוק שגם ללא מים בג’קוזי מבנה הקונכיה נוח ומתאים לגוף שלנו גם בשכיבה וגם בישיבה , באם לא נוח לנו ללא מים לא יהיה לנו נוח גם כשיש מים בג’קוזי , היכנסו לג’קוזי ובחנו זאת באופן מעשי.

מהו האוזינטור?
האוזינטור הינו מערכת השואבת חמצן ומייצרת בעזרתו גז אוזן 3 גז זה מחסל את כמות החמצן הפעיל במים דבר המונע מחיידקים להתפתח ,מערכת ג’קוזי ללא אוזינטור לא מומלצת מאחר וישנו סיכוי גדול יותר להתפתחות של חיידקים במים ויש צורך לשימוש מוגבר בחומרים על מנת לנטרל אותם , כן חשוב לוודא שהאוזינטור מופעל באופן אוטומטי במערכת.

האם יש חשיבות לכמות המנועים בג’קוזי?
כמות המנועים צריכה לעמוד ביחס ישיר לכמות הג’טים וגודל הג’קוזי חשוב לוודא כי כמות המנועים נספרת על פי מנועי מים ואוויר (גוף חימום, אוזינטור, אינם נחשבים כמנועים ) מערכת בה יחולקו המנועים באופן נכון עם חלוקת ווסתי אוויר ומפצלי זרימה תפיק מהמנועים את מקסימום הספק.

איך פועל גוף החימום בג’קוזי והאם הוא צורך המון חשמל?
גוף החימום של הג’קוזי צריך להיות מתוכנת לטמפרטורה הרצויה ובזמן שהוא מגיע אליה פעילותו נפסקת עובדה זו מבטיחה חסכון באנרגיה והפעלתו של גוף החימום רק בשעת הצורך.

מהם חומרי החיטוי בהם משתמשים בג’קוזי?
חשוב לבדוק באיזה חומרי חיטוי ממליץ היצרן להשתמש והאם ישנם חומרים אשר לא ניתן להשתמש בהם במערכת הג’קוזי , רוב מערכות הספא בעולם מבצעות חיטוי ואיזון המים באמצעות ברום אך ניתן גם להשתמש בחומרים על בסיס מלחים טבעיים וללא כימיקלים ,ההשפעה משתנה בין משתמש למשתמש.

איך בודקים את האחריות של הג’קוזי?
האחריות בין יצרן ליצרן משתנה, חשוב לבקש לראות תעודת אחריות טרם הרכישה, מה מכשה האחריות ולכמה שנים מה לא כלול במסגרת האחריות של היצרן ובקשו אינדיקציה לגבי עלויות החלפת מנוע וכד’, החלק החשוב ביותר בג’קוזי הינו הקונכיה ומבנה הספא כל דבר אחר ניתן להחלפה או לתיקון ללא שום פגיעה בתפקוד המערכת או בוויזואליות שלה, תיקון קונכיה הינו עבודת אומן וקשה מאוד לביצוע לרוב התיקון יורגש וויזואלית לכן חשוב שהאחריות על גוף הספא תהיה לפחות ל-5 עד 10 שנים.

מהם הפרמטרים לבדיקת המחיר של הג’קוזי?
חשוב שהצעת המחיר תכלול את כל האביזרים והתוספות הבסיסיות לשימוש במערכת הספא, כגון כיסוי טרמי, מדרגות, ערכת הפעלה ראשונית של החומרים, הובלה והתקנה, חשוב לוודא האם ישנה תוספת לצבע של הקונכיה, אנו מאמינים כי כאשר רוכשים מערכת ספא או כל מוצר בסכום נכבד התוספות המובנות מאליהן צריכות להיות כלולות במחיר כל תוספת שנדרש לה לאחר מכן עלולה לגרום לתסכול.

האם יש צורך להיפגש עם איש טכני טרם רכישת הג’קוזי?
מומלץ מאוד להיפגש עם יועץ טרם רכישת הג’קוזי הוא יוכל לראות דברים שאתם לא תייחסו להם חשיבות כגון מיקום אידיאלי של הג’קוזי, גודל, דרך הכנסת הג’קוזי לגינה (מנוף וכדומה) נוחות הגישה לשירות הזנות חשמל מים וביוב ועוד…

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.