מטבחי חוץ – הדרך הטובה ביותר למנוע ריחות בבית! - Sparta Spa
מטבח חוץ עם מנגל כיור ומגירות אחסון

מטבחי חוץ – הדרך הטובה ביותר למנוע ריחות בבית!

בשנים האחרונות מספר השיחות למשרדי חברות המטבחים הוא גדול. יותר אנשים שיש להם בית עם חצר או דירה עם מרפסת גדולה רוצים להקים מטבח חוץ ובכך למנוע את ריחות הטיגון והבישול בכל הבית. בשנים האחרונות גם בעלי דירות פנטהאוז שמחזיקים גם בגג הבניין מתקינים מטבחי חוץ בהם הם מארחים את חבריהם לערבים חברתיים או לאירועי משפחה. ובזמן האחרון גם בעלי דירות בבניינים רבי קומות שיש להם מרפסת גדולה מזמינים מטבח חוץ לפינת המרפסת כך שהם לא צריכים לוותר על כל המרפסת. שילוב של בילוי בחוץ אבל לא ממש בטבע.

ישראלים אוהבים בשר ואוהבים גם לארח משפחה וחברים. רוב המשפחות מקיימות ערבי שירה בציבור מלווים בכיבוד של בשר על מנגל. אם אתם אוהבים מנגל אתם צריכים לבחור את העיצוב המתאים לבית שלכם כדי שתוכלו לעשות על האש כמו שצריך: כדי להיות בטוחים איזה מטבח חוץ להזמין אפשר להתקשר לחברות המטבחים שנציג מטעמם  יגיע לבית הלקוח ויראה את כל התנאים להקמת המטבח ואיזה סוג יהיה הטוב והמתאים ביותר למקום. אפשר למצוא מטבחים מוכנים ואפשר לרכוש מטבחי גינה מותאמים אישית ללקוח.


מבשלים כרגיל – אבל הלכלוך בחוץ!

מטבחי חוץ אינם שונים ממטבחי הפנים, אולי רק בגודלם. ארונות מטבח עליהם משטח שיש, כיור מרווח ומנגל גדול במקום כיריים גז רגילים. חלק מבעלות הבית מעמידות במקום גם תנור אפייה ומנצלות את מטבח החוץ לעבודות “המלוכלכות”, טיגון ואפיה. היתרון הגדול הוא כמובן – הלכלוך בחוץ! שימוש במטבח החוץ להכנת מאכלים מטוגנים או חמין לשבת מונעים את פיזור הריחות בחלל הבית ולכלוך של שמן, כמובן נדרש גופי תאורה מתאימים לכך.


מה צריך להיות במטבח חוץ?

  • עיצוב מטבחי חוץ מוטעם לעיצוב הכללי של הבית ולצבע קירות החוץ של הבניין. חומר הגלם של המטבח צריך להיות חזק, בעיקר באזור בו יש לחות לצד חום, ואל קירות המטבח כדאי להדביק אריחי חרסינה או שיש וזאת כדי להקל על שמירת הניקיון.
  • מטבחי חוץ, כחלק מעיצוב של גינות גג , צריכים להיות כמו המטבח ביתי: בטיחותיים, נוחים לעבודה ומתוחזקים ברמה גבוהה. כל צנרת החשמל והמים מוכנסים בקירות או מתחת למרצפות עם חלונות מרושתות וזאת כדי למנוע מחתולים ובעלי חיים אחרים וחרקים למיניהם כניסה למטבח.
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.