ג'קוזי למרפסת - Sparta Spa

ג'קוזי למרפסת - Jacuzzi for balcony



רוצים לשמוע עוד? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



אצלנו ב-Sparta spa תוכלו ליהנות ממבחר אפשרויות של ג'קוזי למרפסת. אנו מתחייבים למוצרים האיכותיים ביותר בשוק, חומרי ייצור איכותיים ומקוריים, אחריות מקיפה וארוכת טווח, מערכות ניקוי מתקדמות וירוקות אשר יאפשרו סירקולציה ושמירה על צלילות המים. ניתן ליצור עמנו קשר על מנת לקבל מפרט רחב ומדויק עבור הצעת מחיר להתקנת ג'קוזי כמו גם ייעוץ מקצועי.




ברגע שהחלטתם להתקין ג'קוזי בבית או ג'קוזי למרפסת חשוב כמובן להכיר מספר דגשים הנוגעים לסוג כזה של אמבט, הדגשים נוגעים כמובן לאופן התקנת הג'קוזי וכמובן לאופן השימוש ותחזוקתו לאורך זמן.

אין ספק ששימוש בג'קוזי בבית או ג'קוזי למרפסת אינו נתפס, כמו בעבר, אך ורק כמוצר מותרות. ג'קוזי למרפסת, מעבר להיות אמבט רחב ומפנק, יכולת להעניק לרוחצים בו הרגעות של הגוף והנפש. ישראלים רבים כיום נהנים כיום מהתקנה של ג'קוזי גם במרחבים פתוחים.

כיצד להתמודד עם נושא הלחות שהג'קוזי מייצר?

נושא הלחות מהווה נושא משמעותי שלגביו חשוב לתת את הדעת בכל בנייה ותכנון של מערכת ספא ולבטח אם היא כוללת בתוכה בנייה של ג'קוזי. בהתקנה של ג'קוזי, גם אם מדובר באזור יחסית פתוח, דוגמת ג'קוזי למרפסת או ג'קוזי לחצר, קיימת תופעה מוגברת של הצטברות לחות.

כידוע, האוויר מסוגל להכיל את אדי המים עד כמות מסוימת. ככל שהטמפרטורה גבוהה יותר כך יהיה מסוגל האוויר להכיל יותר לחות. אחוז הלחות נמדד תמיד ביחס לשיעור הלחות המרבי שהאוויר יכול להכיל. כשהלחות באוויר מגיעה לרוויה מלאה מתחילות להיווצר טיפות מים המצטברות על גבי חפצים ורהיטים בחלל.

אנשי מקצוע ממליצים שהתקנה של ג'קוזי בחלל סגור, כמו חלל האמבטיה, רמת הלחות הרצויה תהה בטווח של 50%-30% בלבד. עוד מומלץ שבהפוגה בזמנים השימוש בג'קוזי חשוב לדאוג לחלל יבש, עבור בריאותם של הרוחצים ובשמירה על שלמות המבנה והרהיטים בו.

ברכישה של ג'קוזי לבית חשוב לפעול במספר מישורים על מנת להפחית, לנטר ולשלוט ברמת הלחות שהג'קוזי מייצר.

  • טרם התקנת הג'קוזי יש כמובן לבחון ולתכנן מיקום הג'קוזי תוך ההכרה כי קיימים הבדלי טמפרטורות בין הקירות השונים בכל מבנה ובית. לקירות חיצוניים טמפרטורה שונה לעומת קירות פנימיים. קירות שבהם עוברים צינורות של מים חמים וקרים מושפעים גם כן מרמת הטמפרטורה. המלצת אנשי המקצוע בתחום היא בהתקנת הג'קוזי לצד קירות חיצוניים ולהימנע מהצמדתו לקירות בהם קיימת צנרת של מים חמים, מה שיביא ויזרז הצטברות של לחות.
  • יש לרכוש מד טמפרטורה ומד לחות לחלל בו נמצא הג'קוזי שלכם.
  • ניתן לשלוט בלחות באמצעות אוורור וייבוש האוויר. בחלל בו מותקן הג'קוזי יש לדאוג לחלון רחב מספיק על מנת לאוורר החלל ואף להשאיר הדלת פתוחה אם הדבר אפשרי.
  • עשו שימוש במזגן. למזגן יכולת לייבש את האוויר וניתן כמובן לבדוק ולבחון מהם אפשרויות ההפעלה במזגן האידיאליות להתמודדות עם הלחות שהג'קוזי מייצר.
  • יש לדאוג לאבזר את החלל בו נמצא הג'קוזי, גם אם מדובר בג'קוזי חיצוני, באמצעים סופחי לחות ואף להתקין מאוורר שאותו ניתן להפעיל לפחות חצי שעה עבור ייבוש ונידוף הלחות.
  • חשוב להכיר שהחריצים בין אריחי הרצפה סופחים גם הם לחות. אם מדובר בחלל שבו אתם מתקינים ג'קוזי אך מבצעים גם שיפוץ רחב יותר, ההמלצה היא על חיפוי בחתיכה אחת תוך שימוש בחומרים סופגי לחות, דוגמת רצפה יצוקה או רצפת דק ייחודית לחללים בהם יש ג'קוזי.
  • המלצה נוספת היא בהצבה של כלים עם חומרים סופגי לחות. כלים סופחי לחות מורכבים מחומר היגרוסקופי כשיש לוודא שלאותם כלים ישנה יחידת מידה בשם Unit. ביחידה אחת של Unit ישנה את כמות החומר ההיגרוסקופי הדרוש לספיחה של שישה גרם מים בסביבה של 40% לחות. משקלה של כל יחידת Unit משתנה מחומר לחומר, על מנת שאלו יהיו מותאמים כמה שניתן לחללים השונים בהם נמצא הג'קוזי.
  • ניתן לעשות שימוש במכשיר סופח ומייבש לחות שהוא בעצם קומפרסור המגיע במספר גדלים שונים ובכך יכול להתאים למספר רב של חללים. הקומפרסור נראה כמו מזגן נייד, עיצובו נעים לעין והוא ניתן לשימוש גם לאחר השימוש בג'קוזי כשהחלל מלא בלחות.

אנו ב- Sparta spa נעניק לכם כמובן את המעטפת המקצועית המלאה בכל הנוגע להתמודדות עם מפגעי הלחות בהתקנה של ג'קוזי או כל התקנה אחרת, בין אם בחרתם בסאונה רטובה ועד בריכות שחיה ביתיות.

מה חשוב להכיר בהתקנה של ג'קוזי מחוץ לחללי הבית הפנימיים?

בהתקנת ג'קוזי בחללים החיצוניים של הבית, דוגמת ג'קוזי למרפסת, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים ובראשם החשמל והגישה למים. במקרים ובהם מדובר בחצר רחבה חשוב לבחון יחד עם אנשי מקצוע את המיקום האופטימלי להתקנה הג'קוזי. הדבר רלוונטי גם במקרים ובהם מדובר על מרפסת או גג רחב המאפשר לבחון מספר מקומות להתקנת הג'קוזי.

הבט נוסף שחשוב לרבים נוגע להתקנת הג'קוזי הרחק מעיניהם של עוברים ושבים ושאר סקרנים, כשמנגד מומלץ שיהיה ממוקם כמה שיותר קרוב למעבר מפנים הבית, לבטח אם נרצה לעשות שימוש בג'קוזי בימי החורף הקרים. מעבר לכך, ניתן לדאוג שסביב הג'קוזי יהיו עצים וצמחייה גבוהה על מנת לאפשר פרטיות מרבית. אפשרויות נוספות להקניית פרטיות היא שימוש ברשתות צל במקרים ובהם אותו ג'קוזי למרפסת חשוף לעיני השכנים בבניין ממול ואף שימוש בפרגודים מעץ.

בכל הנוגע לשילוב של ג'קוזי בחוץ עם מערכת החשמל, חשוב להכיר שיש צורך שהתקנת תשתיות החשמל תעשה אך ורק באמצעות חשמלאי מוסמך. בהתקנה של ג'קוזי קיימות כמובן הנחיות ברורות וחשובות שיש ליישם ולציית להן. ההמלצה הגורפת היא על התקנה של שקע תלת פאזי וזאת בכדי למנוע מצב שצריכת החשמל של הג'קוזי תשפיע על האספקה וצריכת החשמל בתוך הבית.

חשוב כמובן להכין מראש את התשתיות להתקנת צינורות המים לג'קוזי. חשוב לספק מעברים נוחים לצינורות המים, כשההעדפה היא להניח צינורות מתחת לפני הקרקע כדי שאלו לא יבלטו ויפריעו לגישת הרוחצים בג'קוזי וכמובן שלא יהיו חשופים לפגיעה.

למול העובדה שהג'קוזי ניצב מעל גובה פני הקרקע לרוב, חשוב כמובן לספק ולהתקין מדרגות שיאפשרו גישה נוחה ובטיחותית בכניסה והיציאה ממנו. גם כאן ניתן לברור ולבחור בין מגוון של מדרגות לג'קוזי, בין אם מדרגות מעץ, מאבן, פיברגלס ואף שילוב של מדרגות מפלסטיק ניידות אותן ניתן לקבע לצד הג'קוזי בעת השימוש בו ולאחסן אותן בתום השימוש.

לצד המדרגות ניתן אף לספק מראה משלים לדפנות הג'קוזי. דפנות אלו משמשות לישיבה מחוץ לג'קוזי כשחלק התחתון של הרגליים נמצא בפנים או באפשרות לשיבה נוחה בג'קוזי תוך פריסה הידיים בנוחות על גבי אותן דפנות. ברוב המקרים החומר ממנו עשויות הדפנות זהה לחומר ממנו עשויות המדרגות לג'קוזי, כשיש כמובן לדאוג שמשטח זה יהיה מחוספס על מנת למנוע החלקה במקרים בהם אתם עומדים על גבי אותן דפנות.

במקרים ובהם בחרנו באפשרות של התקנה שקועה של הג'קוזי יש לדאוג שבסיס השקע המיועד לג'קוזי הינו משטח חזק ללא שיפועים ולו דפנות בטון בעובי של 15 ס"מ לכל הפחות, כשהן מרוחקות מדפנות הג'קוזי עצמו ב-20 ס"מ לפחות.

אנו ב- Sparta spaמבינים את חששם של רבי מלקוחותינו בכל הנוגע להתקנה נכונה של ג'קוזי במרחבי הבית השונים. לשם כך, הצוות המקצועי שלנו יספק לכם את כל המידע והאפשרויות להתקנה בטיחותית של הג'קוזי וברצון שהוא ישתלב ויהפוך לחלק משמעותי בחלל הבית מבלי להפוך למפגע.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.