עיצוב ותכנון גינה עם ג’קוזי ובריכה - Sparta Spa
בריכת שחייה עם מפל חיצוני

עיצוב ותכנון גינה עם ג’קוזי ובריכה

אין צל של ספק כי גינה יפה, בעלת עיצוב מושקע, יוצרת רושם חיובי כלפי בעלי המקום ובכלל נותנת תחושה טובה, הן לעוברי האורח המתפעלים מיופייה והן לבעל הגינה הגאה ביצירה האומנותית שלו.
 
אז כן, עיצוב חצר כיום זאת אומנות לשמה, כך שבנייה נכונה ואיכותית כוללת תכנון ועיצוב גינה מטעם מומחה המבצע תהליך מקצועי, מורכב ומלא ביצירתיות. בריכות וג’קוזי מהווים כבר שנים ארוכות חלק אינטגרלי בעיצוב הגינה, כך שלפני הקמתה יש לקחת בחשבון את כל האספקטים הכרוכים בשילובם.
 

הקמת בריכות שחייה ונוי בגינה

כשאנו מדברים על בריכות ישנם שני סוגי בריכות נפוצים, האחת היא בריכת שחייה והשנייה היא בריכת נוי. הקמת בריכות שחייה נפוצות בבתים פרטיים ובמבנים עסקיים כבר שנים רבות ולכן ידוע כי הקמת בריכה דורשת תכנון מוקדם כחלק מתכנון הגינה כמו כן, כשמדובר בבריכת זרמים.
 
שחייה לצד נוף יפה משפר את תחושתנו ונותן לנו חוויה של חופש ומרגוע, כאילו עשינו בריחה קטנה אל חופשה רגעית גם בביתנו הפרטי.
 
בריכת נוי מהווה את אחד האלמנטים הפופולאריים ביותר בתחום עיצוב הגינות בשנים האחרונות. אתם ודאי מכירים את תחושת הטוהר והרוגע המתלווה עם המים הזורמים. הבריכה יוצרת לנו תחושת חיבור מידית לטבע סביבנו, אם זה צלילי המים הנעימים, הפרחים הצבעוניים מסביב, הציפורים המצייצות מעל. כל אלה יוצרים תחושת הרמוניה מושלמת המזינה את הנפש.

הקמת ג’קוזי בחצר

ג’קוזי בבסיסו נועד לפנק, שילובו בתוך גינה מעוצבת מעניק לנו תחושת סיפוק אופטימלית. הג’קוזי הוא כלי רב עונתי, כך שניתן להשתמש בג’קוזי החמים גם בימי החורף הקרים אך גם בימי הקיץ הרבים המאפיינים את הנוף הישראלי.
 
הג’קוזי מגיע בגדלים שונים ולמספר שונה של אנשים, כך שניתן להתאימו לכל גינה. כמו כן, בילוי בג’קוזי עם בני המשפחה והחברים כשברקע הגינה פסטורלית זוהי חוויה פשוט נפלאה. את הג’קוזי אנו יכולים למקם בקרקע, או ג’קוזי למרפסת או בגינת גג כשלכל אחד מאלה יש לבצע תכנון מוקדם התואם את אופי המיקום.

חשוב לדעת לפני הקמת גינה עם בריכה וג’קוזי

בין אם אנו מקימים בריכה או ג’קוזי חשוב מאוד לעשות זאת כחלק משלב התכנון הגינה. כשאנו מבצעים תכנון מפורט הלוקח את כל האספקטים מסביב לגינה, מובטחת לנו התאמה של הבריכה לגינה הן מבחינת גודל ומיקום והן מבחינת הדקורציה.
 
הבטיחות קודמת לכל, כך שדאגה לבטיחות בני הבית צריכה להיעשות בשלב הראשוני בתכנון גינה עם בריכה וג’קוזי. יש צורך באישור הנדסי, לוודא כי לא מגיעים לבריכה חולות, ענפים או לכלוך מהגינה. כמו כן יש למקמה כך שיהיה נוח לראותה מתוך הבית ולפקח על הילדים בזמן שהם שוחים או משתכשכים בג’קוזי.
 
דבר בסיסי במיקום הבריכה והג’קוזי הוא האקלים השורר סביבם. אם מדובר בבריכת נוי הכוללת צמחי מים חשוב למקמה באזור שהוא אינו בעל טמפרטורה חמה מדי או קרה מידי, הצמחים מצד אחד זקוקים לשמש אך מצד שני טמפרטורה גבוהה מידי עלולה להזיק להם.
 
למיקום ישנה גם חשיבות רוחנית כשלפי תורת הפאנג-שווי המזרחית, שבסיסה ארגון חפצים ומבנים בצורה שתשתלב בהרמוניה עם הטבע, יש למקם את הבריכה והג’קוזי קרוב לחזית הבית או באזור המרכזי של הגינה, כך תשרור בגינה ברכה ואנרגיה חיוביות יותר גם כשהג’קוזי פינתי.

בחירת מעצב גינות איכותי

בבחירתנו במעצב גינות עם בריכות וג’קוזי רצוי לבחור במעצב המתייחס לכל האספקטים הקשורים לתכנון ועיצוב הגינה. את הרושם הראשוני תוכלו לקבל כבר מהפגישה הראשונה בה תוכלו לראות אם מדובר במעצב מקצועי והגון. בפגישה המעצב יישמע את כל מה שיש לכם להגיד ויצטרך לבצע את עבודתו בהתאם לצרכים שלכם.
 
לכל מעצב יש את התפיסה העיצובית שלו, יחד עם זאת חשוב שיהיה סנכרון מלא בין בעל הגינה למעצב אחרת זה עלול להאריך את זמן העבודה וליצור אי נעימות עתידית. כמו כן, חשוב שתקבלו מהמעצב תכנית עבודה מפורטת ואף ליווי, הדרכה וייעוץ לכל אורך הדרך.
 
אולי יעניין אתכם גם:
 
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.