לשדרג את החצר עם מטבח חוץ - Sparta Spa
שדרוג החצר עם מטבח חוץ

לשדרג את החצר עם מטבח חוץ

ישראלים רבים אוהבים לארח את קרוביהם וחבריהם מבלי להשתמש במטבח הביתי.

מטבחי חוץ הפכו בזמן האחרון לטרנד. יותר אנשים בעלי בתים צמודים לקרקע בונים בחצר מטבח חוץ. אותם הם מנצלים בעיקר כשמגיעים אורחים רבים, בערבי משפחה. במרביתם יש מנגל משוכלל עם בלוני גז עליו אפשר להכין בשר, דגים וירקות. בשנים האחרונות החלו גם בעלי דירות שיש להם מרפסת גדולה להקצות פינה ממנה ולהרכיב מטבחי חוץ כדי לאפשר אירוח במרפסת שיכלול גם את הכנת הכיבוד והאוכל. הישראלים ככלל אוהבים לארח ולהכין בשר על מנגל.

מטבח חוץ ומטבח פנים – האם יש הבדל?

מטבחי חוץ בבית משותף פחות מקובלים וזאת בגלל הרצון לשמור על ניקיון הבית והמרפסת אבל אפשר ולהקים מטבח חוץ ולדאוג לשמירה על עיצוב המרפסת מבלי לפגוע ביתר הדירה. בדירות של חברי קיבוצים אפשר למצוא מטבחי חוץ וזאת על מנת להגדיל במעט את חלל הדירה. מטבחי חוץ אלו משמשים את המשפחה בחיי היום יום וגם לצורכי אירוח. יש כניסה מהמטבח לדירה ויציאה לחצר.

מטבחי חוץ ברובם מאובזרים כמו מטבחי הפנים. אמנם לא באותו גודל אבל מכילים את כל הדברים הנחוצים כדי לקיים אזור עבודה נוח ונעים. ארונות לאחסון מוצרים וכלי אוכל, שיש כמשטח עבודה, כיור בו ניתן לשטוף את הכלים והאביזרים.

לפני החלטה על רכישת מטבחי חוץ, כדאי לעשות רשימת דברים נחוצים, מידות מדויקות, סוג חומר הגלם ועם כל הפרטים לקבל הצעת מחיר מה שיאפשר לנו לבחון את ההשקעה לצד התקציב העומד בפנינו כדי לבצע אותה. בעת בחירת חומר הגלם כדאי להתחשב במזג האוויר השורר באזור בו יותקן המטבח.

עבדו עם בעלי מקצוע טובים

כמו בכל תחום, גם בתחום מטבחי חוץ כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע. מעצבי פנים או מעצבי מטבחים הם הסמכות הבלעדית בכל מה שקשור לבחירת מטבחי חוץ. כל חברה העוסקת בבניית מטבחים בכלל ובמטבחי חוץ בפרט מחזיקה קטלוג לרשות הלקוחות שיכולים לעיין ולבחור את המתאים להם ביותר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.