מגוון בריכות נירוסטה מעוצבות ויוקרתיות - ספרטה ספא - Sparta Spa
בריכת נירוסטה בעיצוב מודרני

    מלבד להיותן מרשימות המאפשרות קו עיצובי נקי, לבריכות הנירוסטה ישנם יתרונות רבים
    היתרון הבולט של הנירוסטה הוא ביכולת לבצע כל צורה וכל גודל ברמות דיוק מילימטריות.
    תהליך בניית הבריכה פשוט וקצר, המונע את התהליך המורכב והמוכר של יציקת בטון.
    איכות ועמידות החומר: בריכות נירוסטה אטומות לחלוטין ולכן עמידות לתקופה בלתי קצובה.
    הבניה בשיטה זו מונעת התיישנות והתעייפות החומר מהשפעות מזג אוויר.
    קלת משקל- בריכת הנירוסטה קלת משקל ומתאימה לגגות ופנטאהוזים,
    הבריכות מגיעות כיחידה אחת למעט מקרים נדירים ומורכבות על ידי צוות מקצועי ומוסמך
    בריכות הנירוסטה ניתנות לציפוי בכל סוגי החומר ואף מאפשרות שילוב דפנות אקריל

    סוגי בריכות

    בריכת בטון היא בנייה מורכבת של יציקת בטון של שלד חזק. בניית הבריכה דורשת קבלת אישורי בניה מהרשות המקומית, תכנון לפי הצרכים של בעל הבריכה, בניית תשתית של צנרת מים וחיפוי הבריכה באריחי קרמיקה.

    אפשרות נוספת היא עיצוב בריכות גלישה מבטון. בריכות גלישה נראות תמיד כאילו המים עולים על גדותיהן. בבריכות אלה יש צורך בתעלת גלישה מסביב לבריכה, אליה יפלו המים העודפים בבריכה, במיכל איזון ובמנגנון שידחוף את המים כלפי מעלה לרמה גבוהה על לשפת הבריכה.

    בריכת זכוכית. בריכות אשר הדפנות שלהן עשויות מזכוכית בשילוב עם שלד עשוי נירוסטה עם תכונות של חוזק רב לנשיאת משקל המים והרוחצים. לשמירה על היופי והרושם כדאי לפעול לשמירה על צלילות המים וניקיונם.

    בריכה נירוסטה. זוהי בריכה מתועשת אשר עשויה מפלדת אל חלד. הבריכה נבנית במפעל על פי המידות המדויקות, בעיצוב המתוכנן. הבריכה מותקנת ומחוברת כיחידה אחת, ללא עבודה מרובה בשטח ומתאימה למקומות עם מגבלות בנייה.

    בריכת גלישה מנירוסטה. אחד מהעיצובים היפים ביותר, המתאפשרים בבניית בריכה כמו בבריכת בטון, הוא לעצב את הבריכות מנירוסטה כבריכות גלישה. בעזרת טכניקות גלישה שונות, קו המים מתמזג עם שפת הבריכה ויוצר מראה מוצף.

    יתרונותיה של בריכת נירוסטה

    אצלנו בספרטה ספא מוצע מגוון בריכות נירוסטה יפות בעלות מראה מודרני וחדשני. פרט להיותן מרשימות, הן מאפשרות קו עיצובי נקי, ויש להן יתרונות רבים:

    • היתרון הבולט של הנירוסטה הוא ביכולת לבצע כל צורה וכל גודל ברמות דיוק מילימטריות.
    • תהליך בניית הבריכה פשוט וקצר, המונע את התהליך המורכב והמוכר של יציקת בטון.
    • איכות ועמידות החומר- בריכות נירוסטה אטומות לחלוטין ולכן עמידות לתקופה בלתי קצובה. 
    • הבניה בשיטה זו מונעת התיישנות והתעייפות החומר מהשפעות מזג אוויר.
    • קלת משקל- בריכת הנירוסטה קלת משקל ומתאימה גם לבניית בריכות לגג ולפנטאהוזים.
    • הבריכות מגיעות כיחידה אחת, למעט מקרים נדירים, ומורכבות על ידי צוות מקצועי ומוסמך.
    • בריכות הנירוסטה ניתנות לציפוי בכל סוגי החומר ואף מאפשרות שילוב דפנות אקריל. 

    תוספות ואביזרים לבריכה

    בריכות מעוצבות בחצר אינן רק עניין של עיצוב קו הבריכה אלא כוללות אלמנטים רבים המשלימים את המראה הנכון מסביב לבריכה ויתר שטח החצר, בהתאם לסטייל של בעלי הבית, הבית עצמו ואלמנטים נחוצים לצורך בטיחות.

    תוספת מיוחדת - בספרטה ספא מוצעים מקלחוני גינה מהמותגים הטובים ביותר לרחצה לפני ואחרי השהייה בתוך הבריכה.

    תוספות אחרות - להשלמת העיצוב בבריכה. אפשר להוסיף ברזים ומפלי בריכה דקורטיביים, מגלשה מנירוסטה או מקפצה לבריכה. חשוב לזכור שהתקנת מקפצה אפשרית רק מעומק מסוים.

    התקנת תאורת לד חיצונית או תת מימית עם אורות מתחלפים בצבעים שונים יכולה להיות מרשימה ואלגנטית מאד. 

    כדי ליהנות מהבריכה כל ימות השנה, ובמיוחד בימות החורף הקרירים, תוכלו להתקין משאבת חום, שתחמם את המים לטמפרטורה קבועה בכל השנה.

    אביזרי בטיחות - מומלץ להגביר את הבטיחות באזור הבריכה, במיוחד כאשר ילדים מסתובבים בשטח, אך לא רק. מעבר לזהירות משנה והשגחה מתמדת על הילדים בעת הרחצה יש צורך בנקיטת אמצעים למניעת תאונות. אפשר לעשות זאת באמצעות הוספת משטח מונע החלקה מסביב לבריכה, שימוש בכיסוי לבריכה בעל מנגנון חשמלי, בניית הבריכה עם רצפה הידראולית או כל כיסוי אחר ואף התקנת גדר למניעת גישה חופשית לאזור הבריכה.

    עוד אלמנטים שקשורים בבטיחות אך יכולים להיות בעלי עיצוב מיוחד, הם מעקה בצד הבריכה לאחיזה ומנוחה ואמצעי נוח לכניסה לבריכה, כמו סולם או מדרגות.

    עיצוב החצר מסביב – בעזרת תכנון מראש של הגינה בהתאם לגודל החצר ולגודל הבריכה ביחס אליה אפשר לעצב פינות גלויות ונסתרות עם צמחייה סבוכה ופינות ישיבה, אזורים עם מיטות שיזוף והתקנת אמצעי הצללה בהתאם לכיווני השמש.

    אחזקת בריכות שחיה – כל מה שחשוב לדעת

    בריכת שחיה פרטית אינה נמצאת בפיקוח של גוף ציבורי כמו הרשות המקומית או משרד הבריאות. לכן, השמירה על מים צלולים ונקיים בבריכה ועל התחזוקה הכללית שלה תיעשה באופן עצמאי. תחזוקה שוטפת, ברמה טובה של בריכת השחייה תחסוך בלאי, תיקונים, הוצאות מיותרות ועוגמת נפש. כך גם תוכלו לשמור על בריאותם של המשתמשים בבריכה.

    בריכה שעשויה מנירוסטה קלה לניקוי מכיוון שהחומר עצמו מונע הצטברות בקטריות אך יחד עם זאת החלקים האחרים של הבריכה כמו מסננים ומשאבות והמים עצמם קולטים אליהם לכלוך מהאוויר בחוץ ולכן זקוקים לתחזוקה.

    1. ניקוי הבריכה - השתמשו בציוד מתאים ושמרו על תדירות ניקיון קבועה. קיימים מספר אביזרים הפועלים לניקוי הבריכה. האביזרים הם:
    • רשת לניקוי עלים שצפים על המים.
    • שואב חשמלי, המיועד לאסוף לכלוך וחול מקרקעית הבריכה. הרובוט מנקה את רצפת הבריכה ומונע פטריות וירקת.
    • מכשיר המותקן על דופן הבריכה שקולט את הלכלוך שצף על פני המים.
    • סנן מיוחד השואב את המים ומסנן את החול והלכלוך ולאחר מכן מחזיר מים נקיים לבריכה.

    חשוב לזכור לנקות את המשאבות והמסננים ולבדוק תקינותם כדי שהאביזרים יפעלו כראוי.

    1. הוספת חומרי חיטוי ושמירה על רמת PH - בדרך כלל משתמשים בכלור לחיטוי מי הבריכה והוא מסייע למניעת הצטברות של פטריות וחיידקים במים. הכלור גם מסייע במניעת הצטברות אצות. יש לבדוק את איכות המים ורמת ה- PH עם ציוד מיוחד או להביאו לבדיקה במעבדה. יש לשים לב שהנירוסטה עלולה להינזק מהכלור. לכן, יש להיוועץ עם מומחים ולחטא בחומר המתאים ולהוסיפו במידה המתאימה. עודף חומרי חיטוי עלולים לגרום לצריבה, כוויות או גרוע מכך הרעלה ומחסור בחומר חיטוי עלול להשאיר חיידקים ובקטריות במים.
    2. כיסוי הבריכה - כחלק מפעולות התחזוקה, רצוי לכסות את הבריכה כאשר אינה בשימוש ולמנוע כניסת לכלוך ואבק למים. בטיחות היא סיבה נוספת לכיסוי הבריכה במיוחד כאשר ילדים קטנים מסתובבים באזור הבריכה ועלולים ליפול למים. קיימות מספר אופציות, רובן יקרות, כגון כיסוי ברזנט, כיסוי חשמלי, כיסוי תריס ועוד.
    3. טמפרטורת המים - מד חום מיוחד למדידת טמפרטורת המים, חייב להימצא בכל בריכה. חימום יתר של הבריכה עלול לגרום למים עכורים והיווצרות אבן. טמפרטורת המים צריכה להיות בין 24 מעלות ל- 29.5 מעלות.
    4. עלות אחזקת בריכות שחיה - נשאלת השאלה האם לבצע אחזקה לבד או להזמין לכך איש אחזקה מקצועי. ראשית בכל מקרה יחולו על בעל הבריכה עלויות רכישת חומרי החיטוי. פעולות האחזקה המבוצעות בתדירות של אחת לשבוע או אחת לחודש עלולות לגזול לבעל הבריכה זמן, ולכן יתכן ויעדיף לשכור מישהו שיעשה זאת עבורו בתוספת מחיר שיש לקחת בחשבון בגין עלויות האחזקה. כדאי לבדוק היטב את העלויות ולא לוותר על איכות אחזקה גבוהה.

    ספרטה ספא מציעה ללקוחותיה ליווי מקצועי משלב התכנון ועד שלב האספקה של בריכות הנירוסטה. אנו מבטיחים עיצוב בהתאם לצרכי הלקוחות ושיתוף פעולה מלא עם אדריכלים ואנשי מקצוע מטעמם.

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.