רצפות הידראוליות - Hydraulic Floors - ספרטה ספא

רצפות הידראוליות

הביקוש לבריכות עם ריצפה הידראולית הנו במגמת עליה מתמדת - זהו הפתרון הטוב ביותר לשמירה על בטיחות הילדים כשיש בריכות שחייה לבית. רצפה הידראולית נחשבת לכיסוי הבריכה הבטיחותי ביותר, ויש לה יתרון נוסף בהגדלת שטח הגינה כאשר הבריכה סגורה ולהשלים את עיצוב החלל באמצעות חיפוי רצפת הבריכה בדק מעץ עמיד למים או בחיפוי אבן.

הטכנולוגיה המתקדמת מעניקה לבעליה מוצר רב תכליתי עם יתרונות רבים ומגוונים. בבתים פרטיים היא משדרגת את מתחם הבילוי והפנאי של הבית לפונקציונלי במיוחד ומשפרת את איכות החיים תוך שהיא מעניקה שקט נפשי ובטחון מרבי. במתחמים ציבוריים היא מעניקה אפשרויות שונות של ניצול חלל באופן מיטבי ובטיחות לקהל הרחב.

מבנה המערכת

המערכת מורכבת מ - 2 קבוצות רכיבים עיקריות: שלדת הרצפה והכיסוי העליון שלה, הבנויים מצילינדרים הידראוליים, המופעלים על ידי מים כנוזל עבודה, ומשיקולי בריאות ובטיחות, נמצאים מתחת לשלדת הרצפה. כמו כן, ישנן מכונות ואמצעי בקרה שממוקמים בחדר הציוד. אופי הפעולה של המערכת דומה לפעולתה של מערכת כוח הידראולית רגילה, המנגנון ההידראולי פועל על שמן במערכת מבוקרת ומוקפדת שמונעת דליפות לבריכה או לספא.

  • שלדת רצפה - שלדת הרצפה עשויה פלדה אל חלד מפוברקת, מורכבת קורות ראשיות, קורות משניות ומבנה עליון התומכים בחיפוי הרצפה. את סוג הכיסוי העליון בקומה בוחר האדריכל בהתאם לשיקולים שונים. הכיסוי עשוי להיות אריחים מחומרים שונים, החל מפסיפס, דרך סיפון עץ ועד לזכוכית מחוזקת, כמו גם כל חומר אחר שמתאים לסביבת המים בבריכה. שלדת הרצפה מיועדת לשאת את העומסים הקשורים לשימוש אינטנסיבי, החל מ- 200 קג"מ למ"ר לבריכות פרטיות והחל מ- 500 ק"ג למ"ר בבריכות ציבוריות.
  • במקרים בהם יש צורך במדרגות, הם משתלבים בעיצוב הרצפה, ומהווים חלק ממנה. כאשר הרצפה נופלת מהקומה העליונה, כל גרם מדרגות מופרד אוטומטית מהרצפה כשהוא מגיע למפלס הנתון שלה. עם תנועת העלייה, הרצפה אוספת כל גרם מדרגות כדי להתאים עצמה למפלסים השונים.
  • הצילינדרים ההידראוליים עשויים מגלילי נירוסטה, ונועדו לשאת את העומסים הממוקמים מתחת לשלדת הרצפה, בהתאם למיקום הבריכה ולעיצוב.
  • המכונות וציוד הבקרה בחדר הציוד כוללים את מערכת ההנעה, המורכבת ממשאבה ומנוע ובקרות אלקטרו הידראוליות. בדרך כלל מותקן יחד עם משאבת לחץ מנוע תלת פאזי חשמלי באותו בסיס, וציוד חשמלי ואלקטרוני מותקן בתוך התיבה הסגורה של יחידת הבקרה. שסתומים ומכשירים הידראוליים מותקנים על שלדה שמוקצית עבורם באופן נפרד עם גישה נוחה לכל אחד מהם, וצנרת הידראולית מנירוסטה עוברת מחדר הציוד לתחתית הבריכה באמצעות מכשיר מיוחד.
  • מעטפת הבריכה- קליפה, שמיוצרת ומעוצבת בהתאם לבריכה הקיימת או הבריכה החדשה, ועיצובה משתנה בהתאם לסוג המערכת ושיקולים שונים. בבריכה קיימת יש לקחת בחשבון, שהיא עשויה לצמצם מעט את עומק ושטח הבריכה.
  • את חיווי לוח ההפעלה ועומק לוח ההפעלה ניתן לספק כבקרת לחצן או כבקרת מסך מגע. לשניהם יש לחצן עצירת חירום ומנורת חיווי ותצוגה מלאה של עומק ומצב נתון.

מטרת המערכת ההידראולית

מערכת הרצפה ההידראולית נועדה לספק בריכת שחייה או מערכת ספא, שניתן לשלוט בעומק שלה, בזווית הרצפה שלה (אופקית או בשיפוע) או לכסותה על ידי כיסוי נוקשה, שמסוגל לשאת עומסים, הן באתרים ציבוריים והן בשטחים פרטיים, לפי דרישה.

באמצעות מערכת מתקדמת ניתן על ידי לחיצת כפתור בלבד לשלוט ולשנות את פני השטח ולהעניק גם בטיחות, גם פונקציונליות וגם עיצוב חדש.

יתרונות טכנולוגיים

  • הרצפה ההידראולית לבריכות שחייה כבר שנים רבות מאפשרת נוחות ואסתטיקה יחד עם בטיחות ופונקציונליות בבריכות טיפולים, בריכות אולימפיות ועוד.
  • מינימום צורכי תחזוקה שנעשית באמצעות מערכת פשוטה ועלויות הפעלה נמוכות.
  • תפעול קל ונוח, שנעשה באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, שמאפשרות שליטה במערכת בכל רגע נתון.

יתרונות בטיחותיים

  • המערכת ההידראולית מצויידת בשלבי בטיחות שונים לשליטה מלאה והגנה מירבית.
  • המרחק בין הבריכה לשולי הרצפה הניתנים להזזה, כמו גם כל הפתחים, עומד על פחות מס"מ 1, להבטחת בטיחות מלאה.
  • הנוזל ההידראולי מסיס במים ועומד בכל התקנות ותווי התקן.
  • המערכת עומדת בתקנות בריאות והגיינה.
  • כיסוי הידראולי לבריכה מאפשר בטיחות מירבים לכל הנוכחים במתחם, כולל ילדים וחיות מחמד. הוא מעניק ראש שקט בכל עת וחוסך דאגה רבה להורים או לבעלי המבנה.

יתרונות פונקציונאליים

  • יכולות טעינה גבוהות, שמתאפשרות הודות להנעה הידראולית.
  • שליטה פשוטה ואמינה במערכות התפעול והבקרה.
  • הודות להחזקה הידראולית, ניתן לשלוט במערכת גם בעת הפסקת חשמל.
  • עם סגירתה של הרצפה ההידראולית נוסף שטח לחצר או למתחם, שיכול לשמש, שיכול להפוך למגרש פעילות, שטח אירוח, מתחם בילוי ועוד.
  • השימוש בהידרואליקה מתקדמת ומודרנית על בסיס מים ולא על בסיס שמן, מעניקה יתרונות רבים על פני הידרואליקה פשוטה שחשופה מאוד לנזקי וכתמי שמן במימי הבריכה.
  • יתרונות בטיחותיים

    • רצפה הידראולית לבריכה מאפשרת הגנה מרבית על ילדים, הן בשליטה על עומק הבריכה והן בסגירתה בעת סיום הרחצה.
    • היכולת לבחור עומקי בריכה שונים מגנה הן על ילדים והן על נכים ובעלי מוגבלויות, ומאפשרת לכולם ליהנות מבריכה לצורכי טיפול או הנאה.

    יתרונות עיצוביים

    • רצפה מתרוממת משתלבת בעיצוב הבריכה וכל מרחב החצר, החדר או מתחם הטיפולים והספא. היא מוסיפה שטח נוסף, שמוסיף רובד חדש עם סגירתה.
    • החידוש הטכנולוגי של בריכה עם רצפה עולה בא לידי ביטוי גם בעיצוב החיצוני וגם בעיצוב הפנימי של הבריכה. חידוש זה יכול לאפשר לכל לקוח להתאים באופן אישי את מראה הבריכה לטעם האישי שלו ולבחור תחתית לבריכה מעוצבת באופן אישי, שמוסיפה עוד עניין ורובד עיצובי.
    • ניתן לעצב את הרצפה המתרוממת והחיפוי שלה בחומרים שונים כמו עץ, זכוכית, פסיפס, קרמיקה, אריחי אבן ועוד.

    עם עיצוב יצירתי, השימוש במשאבות ובוכנות הידראוליות על בסיס מים כנוזל עבודה, ובשלדת פלדה בלתי מחלידה אשר מעניקה לרצפה המתרוממת חוזק, עמידות, ויכולת להחזיק מעמד שנים רבות, רצפה הידראולית מבית ספרטה ספא הופכת למוצר אמין ביותר.

    טווח שימוש רחב

    בריכה מתרוממת יעילה למגוון של לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, ומתאימה לשימושים שונים, ביניהם בריכות טיפולים, בריכות ספורט ובריכות שחייה במלונות, מתחמי נופש ובתים פרטיים.

    הבריכה הנעלמת

    הרצפות ההידראוליות מבית ספרטה ספא מאפשרות לכל לקוח לקבל מוצר בהתאמה אישית לתנאי השטח ולצורכי המשתמשים, תוך התחשבות במאפיינים האדריכליים המיוחדים של החלל או המבנה בהם ממוקמת הבריכה.

    הרצפה עשויה מחומרים איכותיים בלבד, שעומדים בתווי תקן, עמידים בפני חלודה וחומרים כימיים שונים, המצויים במי הבריכה ומשמשת מבנה יציב וחזק, שעומד במבחן הזמן לאורך עשרות שנים. כמו כן, רצפה מתרוממת מבים ספרטה ספא עמידה בפני נזקי מזק האוויר, ושורדת את תנאי האקלים הישראלי שנים רבות.

    חברת ספרטה ספא מעסיקה מגוון רחב של מהנדסים מומחים, ומציעה מגוון שירותים למבקשים פתרון יצירתי וייחודי מאוד בתחום עיצוב ובטיחות בריכות שחייה עם במה מתרוממת.

    ספרטה& אפקס מייצרת את מנגנוני הרצפה ההידראולית בחברת AQUALIFT , אשר מקורה בצרפת והנה מהמובילות בעולם בייצור וביצוע משטחי תחתית מתרוממים בעזרת מערכות הידראוליות עבור בריכות שחייה יוצאות מן הכלל! תוך מספר שניות תעלה הקרקעית מעל פני המים, תעלים לחלוטין את הבריכה, ותהפוך את המקום לשטח מישורי ופתוח – והחצר שלכם מרווחת ומוכנה לאירוח. יתרה מכך, המערכת המתקדמת של AQUALIFT מאפשרת להתאים את עומק הבריכה באופן אישי. בדרך זו ניתן לעצור את המשטח בגובה מינימלי ולאפשר לילדנו הקטנים להשתכשך במים בבטחה ומבלי כל סכנה.

    רוצים לשדרג את החלל בדרכים נוספות?

    חברת ספרטה ספא משווקת ומתקינה את מערכות הספא המתקדמות בעולם ועובדת עם היצרניות הבינלאומיות המובילות בתחום. אנו מציעים לקהל לקוחותינו גם מוצרים משלימים כמו גזיבו לבריכה או אביזרים לבריכת שחייה לשדרוג החוויה ולאיכות חיים גבוהה יותר.

    רצפה הידראולית מתרוממת – יתרונות של בריכה מסוג זה בבתים שיש בהם ילדים קטנים


רוצים לשמוע עוד? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.