בריכות שחייה SWIMMING POOLS - Sparta Spa

בריכות שחייה SWIMMING POOLS


 
 

רוצים לשמוע עוד? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


ספרטה & אפקס מתמחות בהקמת בריכות שחייה מחומרים מיוחדים התורמים לעיצוב היוקרתי של הפרויקט. שיתוף הפעולה של ספרטה ספא ואפקס יצר שילוב של בריכות נירוסטה, בריכות שקופות ונחושת, אשר מיוצרות בהתאם לצרכי הלקוח ומותקנות כיחידה אחת על מנת לשלב בריכות גם על גבי גגות ופנטהאוזים. אנו עובדים ויוצרים מחתירה מתמדת לאיכות וחדשנות.

היתרון של ספרטה & אפקס בא לידי ביטוי בניסיון רב שנים ובצוותי התקנה ושרות מקצועיים, ביכולת תכנון וניהול פרויקטים מורכבים מהשלבים הראשונים ועד למסירת הפרויקט, כאשר לכל אורך הדרך מתבצע ליווי מול בעלי המקצוע ומפקחי הבניה. אנו מפתחים את מוצרינו במפעלים המתקדמים בעולם ומייצרים את כל המערכות בהתאמה מוחלטת לצורכי הלקוח ותחת תקנים מחמירים. כל תהליך היצור מתבצע במפעלים באירופה, תחת בקרת איכות מטעמנו.

בריכות יוקרה כבר לא משרתות רק את העשירון העליון, והיום כל אחד יכול ליהנות ממגוון סוגים של בריכות ופינוקים בחצר הבית, על הגג או במרפסת. הנה כמה בחירות פופולריות ואיכותיות שספרטא ספא מציעה לקהל הלקוחות שלה.




בריכות נירוסטה ונחושת

הבריכות עם המראה האסתטי נבנות במהירות, ומאופיינות בפשטות, אם משווים אותן מול בריכות בטון. הן בעלות יכולת אטימה מושלמת ועמידות לשנים רבות מאוד. החומר אינו מתיישן, הוא נטול חומרי איטום שמתבלים עם הזמן, אינו מושפע ממזג האוויר ואינו מתאפיין בסדקים, שנובעים מתזוזות המבנה או תזוזות הקרקע עליה ניצבת הבריכה.

הודות למשקלן של הבריכות, הקל באופן יחסי, ניתן למקם אותן בכל מקום, כולל מרפסות וגגות או מעל חניונים וכדו'. כמו כן, הן לא מצריכות חיפויי קרמיקה או פסיפס, והמראה המתכתי המבריק והחלק שלהן מעניק להן מראה נקי ואלגנטי, שניתן לשדרג לפי טעם אישי ובהתאם לעיצוב החלל, שבו הן ממוקמות.

בריכת נירוסטה ובריכת נחושת לא דורשות תחזוקה, שיפוץ, תיקונים וחידושים, וניתן לעצב אותן בכל גודל או צורה לפי דרישת הלקוח ובהתאם לתנאי השטח, מה שהופך אותה לבחירה אידאלית עבור קהל רחב.

בריכות שקופות

הבריכות השקופות מאפשרות למתרחצים ליהנות מדופן שקופה, ונחשבות למילה האחרונה בעיצוב בריכות השחייה. הדופן השקופה מעניקה מראה אלגנטי ויוקרתי מבלי לנקר עיניים, ובפשטותן הן מעניקות מפלט לשעה של רוגע ונחת.

הבריכות השקופות מעניקות למתרחצים תחושה של ספא במתחם נופש באזור אקזוטי, ובשילוב מערכות תאורה במים, בריכות שקופות ומוארות הופכות להיות רומנטיות ומפנקות במיוחד בשעות הלילה, וחוויית השחייה הופכת להיות מרתקת וחווייתית עוד יותר.

למי שמחפש בריכות יוקרתיות למראה, בריכות שקופות הן בחירה נהדרת.

בריכות זרמים

שחייה נגד הזרם, בריכות זרמים מאפשרות לכם גם להתאמן וגם להתפנק במתחם שחייה אחד. בריכות הזרמים בעבר שימשו בעיקר שחיינים וספורטאים, אך כיום נפוץ לראות גם במתחמים פרטיים.

Top of Form

היתרון של ספרטה &אפקס בא לידי ביטוי בניסיון רב שנים ובצוותי התקנה ושרות מקצועיים, ביכולת תכנון וניהול פרויקטים מורכבים מהשלבים הראשונים ועד למסירת הפרויקט, כאשר לכל אורך הדרך מתבצע ליווי מול בעלי המקצוע ומפקחי הבניה. אנו מפתחים את מוצרינו במפעלים המתקדמים בעולם ומייצרים את כל המערכות בהתאמה מוחלטת לצורכי הלקוח ותחת תקנים מחמירים. כל תהליך היצור מתבצע במפעלים באירופה, תחת בקרת איכות מטעמנו.

אנו מלווים את כל התהליך כבר בשלב התכנון הראשוני ועד לסיומו, כולל התקנה, הפעלה ואחריות בבית הלקוח. כך שכל העיצוב, השירות המקצועי, היוקרה והאיכות תחת קורת גג אחת.

בתכנון והקמת בריכות שחיה יש לקחת מראש את תכנון מערכות החשמל, האינסטלציה, הניקוז, התאורה ועוד. כל מוצר קיים ברמות מפרט שונות ולכן העלויות משתנות ואפשרויות הבחירה רבות ולכן חשוב להתייעץ איתנו כבר בשלבי התכנון המוקדמים.

ציוד, תוספות ואביזרים נלווים לבריכות:

מדרגות לבריכה – מדרגות מובנות בתוך בריכת שחיה הן דרך מושלמת לתת למתרחצים גישה קלה, בטוחה ונוחה לבריכה ודרך יציאה בטוחה ממנה. אתם לא צריכים להסתפק בסולם טיפוס מסורבל, ויש לכם אפשרות להציב מדרגות, שמעניקות גישה גם לילדים ונכים. המראה הנקי והאסתטי אפילו משדרג את מראה הבריכה, והרווח הוא כפול. כמו כן, מדרגות בבריכה מאפשרות למתרחצים לנוח ולהשתזף עליהן, כשהגוף מצטנן במים וסופג ויטמין D באופן ישיר.

שטח שכשוך בבריכה – הקצאת שטח שכשוך בבריכת השחייה שימושית במיוחד אם יש ילדים בבית. כמו כן, למי שלא מעוניין בשחייה למרחק ומחפש דרך נעימה ורגועה לצנן את הגוף בסוף יום מתיש, זו בחירה אידאלית, שאינה מצריכה שטח רב, ואפילו תורמת המון לרומנטיקה. יחד עם כוס יין ומישהו להניח עליו את הראש זה הפינוק המושלם! רוצים לשדרג את שטח השכשוך עוד יותר? הפכו אותו למתקן jacuzzy מפנק, ותיהנו מכל העולמות.

ג'טים ומערכות עיסוי – התקנת ג'טים ומערכות עיסוי בתוך בריכות שחיה ביתיות גם תשחרר לכם את השרירים וגם תרגיע את הראש, תמריץ לכם את זרם הדם ותפיג את כל לחצי היום יום, שמצטברים בכל רקמות הגוף. זו דרך נפלאה לסיים את היום או להתפנק בסופ"ש מבלי לצאת מהבית.

גייזר תת רצפתי – על ידי חימום המים, ברכות שחיה ביתיות הופכות לפינוק ספא מושלם גם בימות החורף הקרירים. הגייזר מותקן בתחתית הבריכה, ומתחבר באמצעות צנרת למערכת הזרמת אוויר.

מפלי מים - אם אתם רוצים להוסיף פן עיצובי מרשים ופסטורלי, מפלי מים הם בחירה מצוינת, שתיתן לכם להרגיש במקום אחר ותנתק אתכם מכל השאון של שיגרת היום יום. מפלי בריכה יכולים להיות רבים ומגוונים, ויש להתאימם לצורך ולאווירה שתרצו ליצור סביב בריכות שחייה בחצר הבית שלכם.

מגלשות נירוסטה – אטרקציה מושלמת לילדים ולחובבי השעשועים, שמספקת כיף גדול עם מראה אסתטי, נקי וחלק, שמשתלב במגוון עיצובים בחלל.

תאורת מים – תאורה שמותקנת בבריכת השחייה מאפשרת לכם לבנות אווירה מיוחדת, ולשנות את אופי החלל בשעות הערב והלילה, וכך להכניס את הרומנטיקה לבית. גופי תאורה שונים יוצרים אווירה שונה,, ויש לבחור את גופי התאורה וצבע התאורה בהתאם לאפקט שרוצים ליצור.

פעולות התחזוקה הפשוטות שיאריכו את ימיהן של בריכות השחייה שלכם:

  • בדיקת המים – בדיקת מים באופן קבוע ותדיר תמנע הוספת כימיקלים מיותרים. בבדיקת המים צריך לבדוק את רמת ה- PH, שצריכה להיות בטווח שבין 7.2 ל – 2.8, ורמת הכלור שצריכה להיות בטווח שבין 1.0 ל- 3.0 PRM. שמירה על רמת כימיקלים תקינה תמנע היווצרות אצות, חיידקים, אבנית וקורוזיה מבלי לפגוע בבריאות המתרחצים.
  • הסרת לכלוך – הלכלוך נכנס לבריכה על ידי המתרחצים וכמובן מהסביבה בה ממוקמת הבריכה. נפוץ למצוא במי הבריכה עלים נושרים, אבק ולכלוך שנכנסו עם הרוח ועוד. על מנת לשמור על מי הבריכה צלולים ונקיים יש לדאוג לניקיונם באופן תדיר, וכך להבטיח את תקינות המכשירים הפועלים בבריכה לאורך זמן. את הניקוי ניתן לבצע בעזרת מברשת, רשת ושואב או בעזרת רובוט שמנקה את הבריכה באופן שיטתי אוטומטית.
  • ניקוי מסננים – על מנת להסיר לכלוכים מהבריכה נעזרים במסנן ובמשאבה, אך על מנת לוודא את תפקודם באופן יעיל ואופטימלי חשוב לנקות גם אותם לעתים קרובות.

חברת ספרטה משווקת ומתקינה מגוון בריכות שחיה מוכנות או בריכות בהזמנה אישית.

היתרון של ספרטה & אפקס בא לידי ביטוי בניסיון רב שנים ובצוותי התקנה ושרות מקצועיים, ביכולת תכנון וניהול פרויקטים מורכבים מהשלבים הראשונים ועד למסירת הפרויקט, כאשר לכל אורך הדרך מתבצע ליווי מול בעלי המקצוע ומפקחי הבניה. אנו מפתחים את מוצרינו במפעלים המתקדמים בעולם ומייצרים את כל המערכות בהתאמה מוחלטת לצורכי הלקוח ותחת תקנים מחמירים. כל תהליך היצור מתבצע במפעלים באירופה, תחת בקרת איכות מטעמנו

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.