מחיר הג’קוזי כפרמטר עיקרי בבחירת הג’קוזי - Sparta Spa

מחיר הג’קוזי כפרמטר עיקרי בבחירת הג’קוזי

ג’קוזי לגינה מחירים ודילמות

רבים רוצים להגשים חלום ולהוסיף מערכת ג'קוזי לגינה שתשתלב בעיצוב המודרני של הבית ותעניק לו את המגע היוקרתי. בשנים האחרונות החלום הופך לאפשרי ואינו רק מנת חלקם של העשירון העליון בלבד.

אפשר להוסיף גקוזי לגינה גם אם אתם בעלי הכנסה ממוצעת. אנו בחברת ספרטה ספא מציעים פתרון לכל כיס. מגוון מערכות הג'קוזי מוצעים לציבור בטווח רחב של מחירים. כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו שדרוג באיכות החיים על ידי הצבת מערכת ג'קוזי באחד מאזורי הגינה, להנאת בני המשפחה והאורחים.

בצד הגשמת חלומות קיימים מחקרים האומרים ששכשוך בג'קוזי מעניק גם יתרונות בריאותיים להפחתת לחצים נפשיים, מיטיב עם זרימת דם, הרחבת כלי דם הפחתת עומס מהלב ומסייע לחילוף חומרים וניקוי פסולת מהגוף.

סוגי מערכות ג'קוזי המוצעים בספרטה ספא

חברת ספרטה ספא מציעה מגוון רחב של מערכות ג'קוזי חיצוני Outdoor להצבה בגינה, על דק. השתכשכות במים החמימים של הג'קוזי בימות החורף מעניקים רגעים ארוכים של פינוק ורוגע. הגינה והצמחייה מסביב משרים נינוחות שאין לה תחליף.

שפע העיצובים של מערכות הג'קוזי יכולים להתאים לעיצוב של כל בית, כמעט בכל סגנון, כפרי או מודרני. אפשר למצוא אצלנו מערכות בעיצוב עגול, א-סימטרי, ריבועים ומרובעים בגדלים שונים. חברת ספרטה ספא מציעה גם אפשרות להתקנת ג'קוזי שקוע לגינה, אשר יכול להשתלב בריצוף או בדק הקיים בגינה. עיצוב שקוע לג'קוזי מאפשר לראות את אזור הגינה כמרחב פתוח ללא הפרעה ויזואלית. מערכת שקועה מאפשרת כניסה קלה לטבילה במים.

בתחום מערכות ג'קוזי Outdoor, חברת ספרטה ספא מציעה גם מערכות ג'קוזי לפנטהאוז או למרפסת גדולה. באווירה רומנטית או כבילוי עם חברים, כניסה לג'קוזי על הגג במנותק משאר העולם תעזור לכם לנקות את הראש ולהירגע מתלאות היום. המבחר הגדול הקיים אצלנו מאפשר לכם למצוא את המערכת המתאימה לגודל הגג ולסטייל שלו.

מערכות הג'קוזי של חברת ספרטה ספא מתאימות להתקנה גם ברחבי הבית Indoor. נוכל להתקין עבורכם את המערכות שלנו בחדר הרחצה, בחדר השינה או בכל מקום העולה בדעתכם. גם במערכות ג'קוזי Indoor ניתן למצוא עיצובים מרהיבים בהתקנה המשלבת את המערכת עם עיצוב החדר בו הוא מוצב בדומה לעיצובים של ג קוזי בגינה.

מפרט טכני איכותי

בספרטה ספא מוצעים אינספור דגמים איכותיים של מערכות ג'קוזי מיובאות מארצות הברית, אשר מיוצרות על ידי המפעלים הגדולים ביותר בתחום.

המפרט הטכני שונה בין דגם לדגם. קיימות מערכות המתאימות לזוג ועוד מערכות שגודלן הולך ועולה והן מתאימות ליותר אנשים עד דגם גדול המאפשר 10 מושבים. המפרט כולל מספר סילוני מים, המותאמים לגודל הג'קוזי ולמנוע המפעיל אותו, מערכת חיטוי וסינון, תאורת לד מובנית וחיפוי לשמירה על ניקיון המים והגנה מקרינת השמש ומתקני הרמה לחיפוי.

עמידה בתקני איכות

כל המערכות המיוצרות בארצות הברית ומוצגות באולמות התצוגה של ספרטה ספא הנן בעלות תקן איכות. הן עוברות בדיקה על ידי מכון התקנים ועומדות בכל דרישות האיכות המחמירות ביותר.

מהי הדרך הנכונה לבחור מערכת ג'קוזי לבית?

מספר אפשרויות הבחירה מבין המערכות הן רבות וכדי לבחור את מערכת הג'קוזי המתאימה לכם ביותר אנו ממליצים דרך פעולה במערכת השיקולים והבדיקות לפי הסדר הבא:

  • התאמה לתקציב

כאשר אתם נכנסים לאולם התצוגה ומתרשמים מהעיצוב של כל המערכות, מפונקציות ההפעלה שלהן, המנועים, סילוני המים ושאר הפרטים במפרט הטכני של הדגמים השונים כדאי להתחיל בשאלת התקציב, בשאלה המתייחסת לסדר גודל של עלות של ג'קוזי.

אנו רוצים לתאם אתכם ציפיות לפני שתתחילו בהתלהבות ותקבלו את הרושם מהדגמים השונים, וכך נמנע ממכם להתאכזב ונוכל לבצע התאמה מקסימלית של מערכת הג'קוזי ליכולת הכלכלית שלכם. כך לדוגמא, אם אתם מבקשים לרכוש מערכת ג'קוזי שתתאים לאזור הגינה, התחילו בשאלת המחיר: כמה עולה ג'קוזי לגינה?

טווח המחירים של מערכות ג’קוזי הוא רחב מאד והמחירים נעים בין 30,000 ש”ח ועד 120,000 ש”ח למערכות היוקרתיות ביותר. חברת ספרטה ספא מציעה מגוון רחב של מחירים למערכות הג’קוזי ופתרון כמעט לכל תקציב, לכן אנו חוזרים וממליצים לשאול את השאלה הראשונה והיא כמה עולה ג'קוזי?

  • מידות וגדלים

מיד לאחר שקיבלתם מענה לשאלה כמה עולה גקוזי תוכלו לעבור ולבדוק את המידות והגדלים של המערכות בספרטה ספא אשר מתאימות לתקציב שלכם. פרמטר נוסף הוא התאמת המידות לאזור בבית בו אתם מעוניינים להתקין את המערכת. כדאי להגיע עם שרטוטים של האזור כדי לאפשר לצוותי השירות שלנו לייעץ להם על המערכת המתאימה.

  • מספר מושבים במערכת ג'קוזי

בהמשך ישיר לסעיף הקודם, המידות והגודל של המערכת מכתיב את מספר המושבים. ואם אתם מעוניינים במערכת שתספק אפשרויות של מפגשים חברתיים כדאי לוודא שיש לכך מקום. 

סביר שבחדר אמבטיה או חדר שינה תסתפקו במערכת ג'קוזי לזוג. יתכן ועבור גינה או גג בשטח קטן יתאים ג'קוזי לזוג או ל-3 אנשים ואם השטח גדול יתכן ותוכלו להתקין מערכת ל-4 או 5 אנשים ואף יותר.

  • משקל המערכת

המפרט הטכני כולל את ציון משקלה של מערכת הג'קוזי כאשר היא ריקה, את משקלה כאשר היא מלאה במים וכאשר יושבים בה אנשים. בהתקנות המתבצעות בגובה בגג או במרפסת חשוב לוודא שיש אישור הנדסי ליכולת של המבנה לשאת את עומס המשקל הרב של המערכת כאשר היא מלאה במים ובאנשים.

  • עיצוב ומראה חיצוני

מתוך מערכות הג'קוזי שמתאימות למערכת השיקולים שלכם עד כה, אפשר להחליט על העיצוב המתאים לסגנון הבית שלכם ולטעמכם האישי. מגוון המותגים הרחב שמוצעים על ידי ספרטה ספא הינם בעלי עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי שיוכלו רק להוסיף לסטייל של הבית שלכם.

  • התקנה

להתקנת מערכות ג'קוזי דרושה הכנה מוקדמת של תשתיות צנרת מים וחשמל שאינה כלולה בהתקנה אלא חלה על הלקוח. עבור מערכת ג'קוזי שקועה דרושים עומק מספק ותשתיות מתאימות. כמו כן חשוב לוודא מי מבצע את ההתקנה, ומומלץ שיהיו אלה טכנאים מקצועיים מטעם החברה.

כאשר מתקינים ג'קוזי במקומות ללא גישה להובלה רגילה או בהתקנת ג'קוזי לגג יש לקחת בחשבון את היכולת להרים ולהניח את המערכת במקום בו היא מיועדת להתקנה באמצעי הנפה. כדאי לברר מראש אם מתאפשרת גישה בטוחה עבור פעולת ההנפה. כמו כן קחו בחשבון את העלויות הכרוכות בכך המתווספות לעלויות של המערכת כולה.

  • לוח זמנים וזמני אספקה

לרוב החברות המייצרות את המערכות יש בארץ מלאי מוגבל של מערכות ג’קוזי. לעיתים דרוש פרק זמן של כ-90 יום מרגע ההזמנה עד למועד ההתקנה. במידה וזמן אספקה הוא פרמטר קריטי עבורכם, כדאי לוודא זאת מראש. לשירותכם מרכז לוגיסטי עם מלאי זמין של מערכות להזמנה מיידית.

  • תקופת אחריות

החברות האמריקאיות המייצרות את מערכות הג'קוזי מעניקות בדרך כלל 5 שנות אחריות מלאה ומקיפה. מומלץ לבדוק מי מעניק את שירות התיקונים בהתאם לכתב האחריות.

צוותי המכירות והשירות של חברת ספרטה ספא מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של מערכות ספא המוצגות באולמות התצוגה שלנו וליהנות מהדגמה באחת מהמערכות המתקדמות והאיכותיות בקיסריה ובבני ברק.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.