ההיסטוריה של הג'קוזי - Sparta Spa
ג'קוזי עם מפלים קטנים

ההיסטוריה של הג'קוזי

 

1990

סביב תחילת המאה, שבעה אחים בני משפחת יאקוטסי (Jacuzzi באנגלית( היגרו לקליפורניה מאיטליה. בתחילת דרכם, ממצאי הג’קוזי עסקו דווקא בתחום התעופה והגיעו להישגים מדהימים כאשר הם מרכיבים מטוס שנשא דואר בשירות הדואר של ארה”ב ומטוס נוסעים מאזור מפרץ סן פרנסיסקו לפארק הלאומי יוסמיטי. פעילות זו הסתיימה לאחר שאחד האחים נספה בתאונת מטוס.
 

1950

ב1956, לאחר שבנו של אחד מבני משפחת ג’קוזי חלה בדלקת מפרקים, נולד רעיון. למה לא לטפל בבן המשפחה עם משאבת הידרותרפיה. האחים ג’קוזי ישבו והמציאו משאבה שלימים תהפוך לבסיס ממנו הורכב הג’קוזי, משאבותJ-300  הניידות, נמכרו לבתי חולים ובתי ספר.
 

1960

אחד מבני משפחת הדור השלישי, רוי ג’קוזי, שהחל ללמוד את העסק כנער זיהה את  הרצון של הצרכן האמריקאי בתחומים של בריאות, כושר ופנאי, רוי המציא ושיווק את אמבטיית המערבולת הראשונה בשנת 1968. על ידי שילוב של ג’טים בדפנות האמבטיה.
 

1970

בשנים אלו תווכננו מערכות ג’קוזי גדולות יותר שמטרתם היתה להכיל מספר אנשים בו זמנית, כמו כן, שולבה מערכת חימום וסינון כדי לשמור על המים חמים ונקיים, וכך למעשה נוצרה מערכת הספא הראשונה ב 1970.
ב 1979, מכרה משפחת ג’קוזי את החברה לחברת Kidde Inc מניו יורק, כל בני המשפחה עזבו או פרשו ליהנות מהחיים מלבד רוי ג’קוזי שנשאר לנהל את פעילות החברה.
 

1980

שנות ה 80 היו עשור של עיצובים חדשים למערכות הג’קוזי, בשנים אלו הוצגה לשוק מערכת Avanza – אמבט ג’קוזי חם הניתן להתקנה בתוך ומחוץ לבית. כמו כן, הוצגו דגמים חדשים נוספים שכללו  עיצוב שנתן מראה של הר געש או עיצובי אמבטיות ג’קוזי פינתיות ועוד…
 

1990

בתחילת שנות ה – 90, זכה רוי ג’קוזי לשבחים והכרה לאומית על תרומתו הרבה בחידושים של הידרותרפיה לשימוש ביתי.

 

כיום

ג’קוזי הפך למוצר שמציע חווית הנאה, סגולות בריאותיות ואף מוצר עיצובי שמשדר יוקרה. את המוצר ניתן למצוא בבתים רבים ובמקומות תיירותיים כמוגן: מלונות, צימרים וכדומה
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.