חמאם טורקי - כל התשובות לשאלות על חמאם טורקי - Sparta Spa

חמאם טורקי הפינוק המושלם בבית הפרטי שלכם

הסגנון האדריכלי המפליא הוא הדבר הבולט ביותר שבו נתקלים בכניסה לתוך חמאם טורקי. למי שמכיר את התענוג מביקורים ברחבי אתרי ספא במזרח התיכון, לא קשה לדמיין את תחושת הרוגע והשלווה שחודרת לכל תא ותא בגוף עם הרחצה באמבטיה הטורקית המפנקת, ואם לרגע חשבתם, שעליכם לצאת מגבולות המדינה כדי ליהנות מהתענוג האדיר הזה ומשפע היתרונות שהוא מכיל, אנחנו כאן כדי לספר לכם, שאתם יכולים להתענג ולהתרווח, להתפנק ולהירגע בחמאם טורקי מרהיב ומושלם ממש כאן, אפילו בביתכם!

ספרטה ספא מייבאת ומתקינה חדרי חמאם תורכי מבית קלאפס KLAFS, היצרנית המובילה בענף הסאונות, חדרי האדים והטיפולים והחמאם הטורקי בהזמנות אישיות לפי מידות ובהתאם לדרישות הלקוח.

מה זה חמאם טורקי?

החמאם הטורקי הוא התשובה המזרחית למרחצאות הרומאיים. הם תועדו לראשונה במאה ה – 14, בתקופת שליטתה של האימפריה העות'מאנית, והתפרסו על פני רוב שטחו של המזרח התיכון וחלק משטחי אירופה.

האמבטיות הטורקיות היוו בזמנו מקום להתכנסות קהילתית, למפגשים בין מנהיגים ולשמירה על היגיינה, והיוו חלק מרכזי מסגנון הבילוי של הערים המרכזיות והגדולות באותה תקופה. חדרי האמבט המרווחים עוטרו בלוחות פסיפס וקירות שיש והכילו מיטות שיזוף סביב המתחם, שבמרכזו אבן שטוחה גדולה.

בחמאם הטורקי המסורתי שוררת טמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס, והלחות מגיעה נעה בין 90% ל – 100%. בחמאם הטורקי גם הרצפה, הקירות ומיטות השיזוף מחוממים, ויתרונם הגדול טמון בעובדה, שהם מתאימים גם לאנשים, שיש להם התוויות נגד סאונה וחדרי אדים אחרים.

מה ההבדל בין סאונה לחמאם טורקי?

ההבדל העיקרי שבין הסאונה לחמאם הטורקי נעוץ בעובדה, שחדרי סאונה חמים באופן משמעותי ביחס לחמאם הטורקי, בהם הטמפרטורה יכולה לעלות עד ל – 80 ואפילו עד ל – 100 מעלות צלזיוס.

הטמפרטורה של החמאם מאפשרת למתרחצים לבלות זמן רב יותר בחדר, ולכן היא מתאימה גם לאנשים שמנועים משהייה בחדר סאונה.

להפוך את חדר האמבטיה הישן והמשעמם לאמבט טורקי אקזוטי

הטכנולוגיות המתקדמות והפיתוחים החדשניים שספרטה ספא משווקת ומתקינה יכולים בקלות להיכנס אל ביתכם, ולהעניק לכם את שפע היתרונות של החמאם הטורקי מבלי שתצטרכו לצאת מביתכם. הפתרונות ההייטקיים והסופר קומפקטיים של ימינו יכולים להתאים לחללים קטנים ואפילו לחסוך בצריכת האנרגיה בעת הפעלתם (כל עוד גובה החדר לא עולה על 230 ס"מ).

כיצד פועל החמאם הטורקי הביתי?

חמאם טורקי בבית פרטי יכול לפעול על גז, על סולר או על משאבת חום. חימום ריצפתי יכול להועיל, אך במרבית בתי האב בישראל הוא לא מותקן. בגלל שהחימום בחמאם הטורקי פועל במשך פרקי זמן קצרים, עלויות הפעלתו די נמוכות באופן מפתיע.

מתחמי ספא לבתי הארחה, מלונות ואתרי נופש יוקרתיים

מתקני ספא הם חלק בלתי נפרד מחבילת הנופש שכולם מחפשים בעת חופשה. על ידי עיצוב חמאם טורקי בסטנדרט הגבוה שמעמידה ספרטה ספא, כל מתחם נופש מקבל עליונות, יוקרה ושפע של יתרונות עבור אורחיו.

מה קורה לנו בגוף בעת השהייה בחמאם הטורקי?

השילוב שבין הטמפרטורה הגבוהה ואחוזי הלחות הגבוהים מחממים את הגוף, שמתחיל לייצר זיעה בניסיון לקרר אותו. ההזעה מקדמת מגוון יתרונות רפואיים, ביניהם חיסול רעלים, עודפי מלח, שאריות אלכוהול, ניקוטין, כולסטרול, מתכות כבדות וחומצת שתן. כמו כן, היא תורמת לחיזוק פעילות הכליות והידרציה של דרכי הנשימה העליונים.

השהייה בטמפרטורות הגבוהות גורמת גם להרחבת כלי הדם, מה שמוביל מיד לשיפור זרימת הדם ואפקט טוניק גבוה. שיפור זרימת הדם מועיל לטיפול בכאבים ראומטיים במפרקים וכאבים שונים, שנוצרים כתוצאה מזרימת דם לקויה.

השהייה בחמאם הטורקי תורמת גם להעברת תסמיני התקררות כרונית, מקלים על הריאות להיפטר מעודף ריריות ולהתנקות ובכך מחזקים את תפקודיהן ותפקוד המערכת החיסונית.

בנוסף, נקבוביות העור שמתרחבות מאפשרות ניקוי עמוק של העור וטיהור יסודי, שמתורגמים לעור רך ואלסטי עם זוהר נהדר. לחידוש התאים יחד עם אחוזי הלחות הגבוהים השפעה מרגיעה לבעיות עור שונות, להפחתת אקנה ולהרגעת דלקות עוריות.

פרט ליתרונותיו בפן הפיזיולוגי, הטיפול והרחצה בחמאם הטורקי מועילים גם לשיפור מצב הרוח. השהייה והרחצה בחמאם מנקים את המחשבות ומרגיעים את הנפש ויעילים במיוחד בהפגת מתחים.

מהם המוצרים המתאימים ביותר לשימוש במהלך הטיפול בחמאם או אחריו?

כדי לנצל את היתרונות של הלחות הגבוהה על העור, במהלך החמאם מומלץ לשפשף את עור הגוף עם כפפת פילינג, בעזרת סבון על בסיס שמן זית.

מומלץ להתחיל בפעולה זו לאחר שהייה בת 10-12 דקות, שזה משך הזמן שלוקח לתאי הגוף הישנים של שכבת הקורנאום בעור להינתק, כך שניתן יהיה להסירם בקלות.

גם אבקת שיש קרה היא אלטרנטיבה מוצלחת לקרצוף העור. היא אינה מסיסה במים ומיושמת במגוון עיסויים קלים, הודות ליכולתה לבצע פעולת פילינג יעילה מאוד.

בתום פעולה זו מומלץ להתיז מים קרים על הגוף על מנת לסגור בחזרה את נקבוביות העור ולסבן אותו בסבון על בסיס שמן זית, שמעניק לחות טבעית לעור ומונע יובש.

החוויה המושלמת בחמאם הטורקי הפרטי בביתכם

אי אפשר להתעלם מהעובדה, שחלק מהחוויה שבמרחצאות הטורקיים נובעת מעיצוב החלל. רבות דובר על העיצוב המדהים של אמבטיות טורקיות ברחבי העולם, וכדי להבטיח חוויה מושלמת, ספרטה ספא מעצבת עבורכם חמאם טורקי אישי בהזמנה אישית, שמותאמת לכל לקוח בהתאם לצרכים, לדרישות ולהעדפות שלו מבחינת עיצוב, סגנון ונראות.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.