שימוש יום יומי בסאונה מונע את התפתחות הקורונה - Sparta Spa

כך שימוש יום יומי בסאונה מונע את התפתחות הקורונה במערכת הנשימה שלכם!

באנר של נגיף הקורונה

Covid-19 and the DNA helix. Coronavirus causes severe SARS. World Pandemic. Vector illustration

בקריאה ראשונה זה עלול להישמע לך מוזר, אך המידע הבא עלול לעניין אותך ואפילו להועיל לך.
השערות מדעיות חדשות גורסות ששהייה יומית בסאונה במשך - 15 עד 20 דקות יכולה להגן עליך ואף להשמיד את נגיף הקורונה במערכת הנשימה שלכם.

חשוב להדגיש שבימים אלו, שימוש בסאונה ציבורית אסור בתכלית האיסור על ידי משרד הבריאות וכל המקומות המכילים מכשירים אלו נסגרו בצו על מנת למנוע התקהלות (מכוני כושר, מכוני בריאות וכו').
ואולם, סאונות ניתן גם למצוא לא במקום ציבורי הומה אדם- למעשה קיימת לכם אפשרות להשתמש ביתרונות הבריאותיים שלה במקלחת הפרטית שלכם.

תפקיד הסאונה בחיזוק המערכת החיסונית ובהריגת הנגיף

ברור לכולנו כי לא ניתן להישאר מוגנים כל העת ולא להיחשף כלל לעולם שבחוץ לאורך זמן. מכיוון שנראה כאילו נגיף הקורונה כאן כדי להישאר, לפחות בחודשים הקרובים, ועדיין, צריך ללכת לקנות מצרכים הביתה, להוציא את חיות המחמד וגם לבצע סידורים חיוניים אחרים-כאן, לפי ההשערות המדעיות, נכנסת היעילות של הסאונה לתמונה.

נגיף הקורונה או בשמו המדעי COVID 19 מתיישב תחילה בגרון, גורם לדלקת ותחושת גרון יבש, סימפטום אשר יכול להתרחש במשך 3-4 ימים. לאחר מכן הנגיף עובר דרך הלחות הקיימת בדרכי הנשימה, יורד לקנה הנשימה ואז מתיישב בריאות וכך גורם לדלקת ריאות והשבתת תאים בריאים ע"י הנגיף.

  • על פי מוריאל אלווארז, פרופסור למחלות זיהומיות ב- Chu הנגיף אינו עומד בחום ומת כשהוא חשוף לטמפרטורות של 40-42 מעלות.

הטמפרטורות בסאונה מגיעות ל 70-80 מעלות צלזיוס והאדים אשר נמצאים בחלל הסאונה עוברים דרך הסינוסים. לפיכך, שימוש יום יומי בסאונה היוצרת את השילוב של הטמפרטורות הגבוהות והלחות שעוברת דרך הסינוסים, אמור לחסל את כל הנגיפים שבחלל הסינוס.

טענות אלו מתחזקות גם בדבריו של ד"ר מרום צבי, שמסתמך על מחקרים אחרונים ומציג השערות דומות.

  • שימוש בסאונה הוכח כיעיל ביותר בחיזוק מערכת החיסונית ובשיפור העמידות שלה בפני כל נגיף זיהומי וחיידקי שהוא. בגלל שכל האנשים יכולים להידבק בנגיף (לא משנה עד כמה הבריאות שלהם טובה) במיוחד בימים אלו יש להקפיד הקפדה יתרה על חיזוק מערכת החיסון.
  • ישנן דרכים שונות לשמירה על בריאות טובה, אבל אחת הדרכים המהירות ביותר לחיזוק המערכת החיסונית היא כניסה לסאונה חמה על בסיס קבוע. לפי ההשערות המדעיות, נגיף הקורונה הוא נגיף ככלל הנגיפים, פשוט חזק יותר. לכן, כדאי להמשיך להגן על עצמך באותה הדרך בה אתה תמיד מתגונן מפני מחלות ומחזק את המערכת החיסונית שלך, אך בו זמנית לנקוט בצעדים נוספים.

יתרונות השימוש בסאונה

למה בעצם שהייה בסאונה חמה עוזרת לחזק את מערכת החיסון ולהתמודד עם מחלות? פשוט מאוד:

  • הסביבה החמה מדמה בגוף מצב שבו הוא נלחם בנגיף או זיהום, בדיוק כמו שהוא מעלה חום בזמן מחלה. החום שמעלה הגוף, או שמפעילה הסאונה במקרה הזה, נועד לשדר לגוף שזהו הזמן ליצור נוגדנים ולצאת למלחמה נגד נגיף שמאיים עליו.
  • ההזעה בזמן ההימצאות בסאונה מנקה את כל הרעלים מהגוף, ומשאירה את המערכת נקייה וחיונית.
  • החום הורג את החיידקים והווירוסים, ממריץ את זרימת הדם ובכך מפעיל את כל המערכת הגופנית למלחמה נגד מחלות.

מחקר גרמני מוכיח: שהייה בסאונה מפחיתה משמעותית הצטננות ושפעת

מחקר שנערך בגרמניה, על תפקיד הסאונה בשיפור המערכת החיסונית, מצא כי שהייה בסאונה הצליחה להפחית משמעותית מקרי הצטננות ושפעת בקרב משתתפי המחקר. הגוף של המשתתפים ששהו בסאונה דרך קבע, ייצר כדוריות דם לבנות במהירות גבוהה יותר מאלו שלא שהו בסאונה, וכדוריות אלו סייעו לגופם של הנבדקים להילחם בנגיפים ובווירוסים.
נוסף על כך, שהייה בסאונה הוכחה כמקלה על תסמינים של הצטננות ושפעת, כגון שיעול וגודש באף, שכן האדים מסייעים להיפטר מגודש לא רצוי בתוך הגוף, ומטהרים את דרכי הנשימה.

כל הבריאות הזאת- אצלך בבית

  • כיום, ניתן להוסיף סאונה רטובה לכל מקלחון ביתי, על ידי התקנת מחולל אדים חיצוני. העקרון המרכזי שעומד בבסיס סאונה רטובה הוא פשוט- חלל אטום ומלא באדים רטובים. על מנת ליצור חלל כזה, ניתן להשתמש במחולל אדים חיצוני שפולט אדים באמצעות צינור וניפל מיוחד. ובכך יאפשר את הסבת חדר האמבטיה שלך לסאונה מפנקת, שתעזור לחזק את המערכת החיסונית שלך ושל בני משפחתך, הינה תהליך פשוט ומשתלם.
  • מעבר לסאונה הרטובה, ישנה גם הסאונה היבשה, שמגיעה לטמפרטורות גבוהות. סאונה יבשה עשויה לרוב מעץ ובתוכה תנור עם אבני ליבה שתפקידן לייצר חום ויובש, אך למנוע לחות. בתוך הסאונה היבשה ניתן לשבת או לשכב על ספסלי עץ, ולווסת את הטמפרטורה בסאונה בעזרת מד חום. ייצור הסאונה מתבצע בהתאם למידות הרצויות ולצרכים של כל לקוח בנפרד, תוך עיצוב מותאם אישית לכמות המשתמשים, למראה הרצוי ולצרכי הלקוח השונים.
  • כלומר, ממש לא מדובר בימים אלו בסאונה ציבורית כלשהי שיכולה לחשוף אותך להידבקות בנגיף הקורונה, אלא על סאונה ביתית פרטית- יבשה או רטובה, שתספק לך ולבני ביתך אפשרות נגישה, יומיומית וחשובה לחיזוק המערכת החיסונית שלכם, ולפי ההשערות המדעיות החדשות, אם נמצאים בגופכם נגיפי קורונה, היא תהרוג אותם לחלוטין.

מוגש כשירות לציבור על ידי חברת ספרטה ספא בע"מ - ייבואנית רשמית של מותגי הג'קוזי והסאונות הגדולים בעולם

למידע ופרטים נוספים אודות סאונות ומחוללי אדים:

ספרטה ספא סניף מרכז,לח"י 10 בני ברק-  073-7589419  חיים/ קובי

ספרטה ספא סניף צפון, נפח 32 צ'ק פוסט חיפה-  073-7596757  אלן.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.