לגינה שלכם מגיע להתפנק - Sparta Spa

לגינה שלכם מגיע להתפנק

גינה מעוצבת, יפה ככל שתהייה, חייבת שיהיו בה אלמנטים עיצוביים ואחרים, שישדרגו אותה הן מבחינה אסתטית והן בהעלאת רמת החיים של בני הבית. דוגמא מצוינת לכך הם מתקני הג’קוזי, בריכות הזרמים והסאונות במגוון דגמים, אשר הפכו בשנים האחרונות לזמינים וברי השגה לא רק לעשירון העליון אלא כמעט לכל בעל גינה שחפץ בכך. עדות לכך היא העלייה התלולה בביקוש למוצרים אלו, הן בשל שיפור הטכנולוגיות המאפשרות ביצועים ברמה גבוהה, והן בשל מנגנונים חזקים ואיכותיים שעמידים לאורך שנים רבות. אין ספק כי אלמנטים אלו הינם חלק חשוב בתהליך עיצוב גינות, ובמאמר שלפניכם נסקור 3 אלמנטים נהדרים ומפנקים.

  1. ג’קוזי – אין כמו פינוק רגוע ונעים שזמין עבורכם 24/7
    גינה פרטית עם ג’קוזי היא בהחלט חלום שאתם יכולים להגשים בקלות רבה ולהתמכר אליו בהנאה. הרכבת הג’קוזי בגינה הינה זמינה ופשוטה, התפעול קל ונוח, וכל מה שיישאר לכם זה ליהנות ולזכות ברגעי איכות ושלווה שאין דומה להם. כפי שהוזכר לעיל, ג’קוזי לגינה נגיש כיום יותר מאי פעם. מחירי הגקוזי הוזלו, ניתן לבחור את המערכת המתאימה לכם ביותר הן מבחנת הגודל, הצבע, הדגם והסגנון העיצובי כל שתתאים בצורה מושלמת הן לגינה והן לדרישות השימוש שנכונה עבורכם. ברכישת מערכת ג’קוזי תוכלו ליהנות מעיצוב מודרני, חומרים איכותיים, מערכת ניקוי מתקדמת ואחריות מקיפה לשנים רבות.
  2. בריכת זרמים – פטנט עולמי שמשגע את כל העולם
    בריכת הזרמים שלנו פועלת בטכנולוגיה חדשה עם פטנט עולמי המבוסס על דחיפת 8,000 ליטר מים בדקה באמצעות פרופלור, מה שהופך את הבריכה למקצועית ביותר בעולם, ומאפשר שחייה ממושכת נגד הזרם. הבריכות מגיעות במגוון גדול של דגמים וגדלים, החל מבריכות באורך 4 מטרים ועד בריכות גדולות של 11 מטרים. חלק מהבריכות מגיעות עם מערכת ספא תואמת ובאחרות ניתן לשלב את המערכת המתאימה. תוכלו לבחור את ההתקנה על פני האדמה, בצורה שקועה או חצי שקועה ובמגוון צבעים לבחירה.
  3. סאונה עגולה – משתלבת בכל גינה בצורה מושלמת
    סאונה יבשה במבנה דמוי חבית עגולה, שניתן להתקין אותה בכל מקום בגינה, ולהשתמש בה בעל תנאי מזג אוויר. הסאונה שמיוצרת ומורכבת בדומה להוט טאב היא בעלת מראה טבעי ונעים, והיא מיוצרת מעץ סידר אדום קליר איכותי וחבקי נירוסטה תוצרת ארה”ב, והקיט הפנימי מיובא מפינלנד.אם אתם מתכננים גינה חדשה או מעוניינים לשדרג גינה קיימת, כדאי לתכנן את מיקום המתקנים השונים כבר בשלב התכנון הראשוני, ובכלל זה בחירת הגודל והדגם המתאים ביותר. מעצב הגינה יתחשב במיקום האלמנט בגינה, בכל הקשור גם לתכנון מערכת התאורה, מערכת הסאונד ועוד.

סאונה יבשה הכי טובה בארץ

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.