שיקולים בבחירת ג’קוזי למכון ספא - Sparta Spa

שיקולים בבחירת ג’קוזי למכון ספא

יש לא מעט דרכים ואפשרויות שבהם נוכל להירגע, חלקנו יבחר להעביר את זמנו בימי חופש בבית, חלקנו יעדיפו לטייל בארץ. אך מרבית האוכלוסייה בארץ ובעולם הבינו את מה שהמדע וההיסטוריה הוכיחו בכל פעם מחדש – הרוגע ושלווה מושפעים מאוד ממצבנו הפיזי.
עוד מימי רומי העתיקה הספא (בית מרחץ דאז) היה המקום המושלם להירגע אך עם זאת יוחס לו סגולות רפואיות רבות והביקור יומי בספא היה והינו חלק משגרת היום יום של חלק לא מבוטל מאוכלוסיית העולם.


עבור באי הספא, אווירת הרוגע מתחילה מרגע הגעתם לספא ועד לרגע שהוא יוצא. הרעיון המרכזי בהשריית אווירת רוגע הוא הציוד שבו בוחרים בעלי הספא על מנת להשלים את תחושת הרוגע עבור הלקוח המיועד.

אחד האלמנטים הבולטים בספא איכותי הוא הג’קוזי. בתהליך בחירת הג’קוזי עבור מכוני ספא יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים, הראשון הוא אופי המקום, האם הספא רוצה לשווק עצמו כספא לצרכי הרגעות או שמא רוצים בעלי הספא להקנות לספא אופי טיפולי המסייע בריפוי הגוף בצורת מסאז’ תרפי יותר.

ההתלבטות מגיעה לצרכי בחירת מדויקת של סילוני המים (הג’טים) בג’קוזי. קיים מגוון רחב של סוגי ג’קוזי בעולם, מגיעים לרוב כבין 12 ל-24 ג’טים כאלו למכשיר, ההבדל כמובן טמון בעוצמת הסילון, חשבון פשוט – ככל שיש פחות ג’טים, כך הזרם הינו עדין יותר מה שמכוון יותר למסאז’ עדין ולא אגרסיבי בניגוד לג’קוזי עם 24 סילוני מים עוצמתיים במיוחד.

במכונים אשר שמים דגש על טיפולים תרפים, מכוונים הם לג’קוזי בעל מערכות הידרותרפיות בנוסף לג’טים הרגילים שמיועדים לעיסוי בעזרת המים, זרמים אשר יורדים ועולים בקצב נעים ואיטי כמסאז’ נוסף על הטיפול שנקבל במקום.

כמו בהרבה מאוד מכשירים, גם בג’קוזי יש את אפשרות בחירה בגודל נפח כוח הסוס שיש למנוע המכשיר, לעומת מזגנים או מנועים שונים, לג’קוזי אין באמת הבדל בנפח כוחות הסוס, למרות שרוב הישראלים מחפשים אחר 2כוחות סוס, אין באמת הבדל (לרוב, ההבדל הינו רק במחיר) אין עוצמה אמיתית מורגשת במדד כח הסוס שבג’קוזי.

כמה אתם?

אחד הפרמטרים הברורים במכוני ספא הינו כמות האנשים שיכולים להיכנס לג’קוזי, במכונים רבים תמצאו את הג’קוזים אשר מכוונים לשני אנשים, למרות שאין צורך ליותר מזה ברוב המקרים ישנם גם מקומות אשר מציגים ג’קוזי ל3 אנשים ויותר אבל זהו רק עניין של מרחב אפשרי עבור הלקוח או הזוג שמגיעים להתפנק במכון ספא שכזה.

ג’קוזי למען הראווה

אחד הדברים שניתן להבחין בהם המשותפים ברוב אותם מכוני ספא ובמכוני ספא במרכז במיוחד, הוא עניין היוקרה, היופי שמוקרן בכל משבצת במקום. ספא, צריך להציג את עצמו לפעמים כמקום יוקרתי למען הרגשת הלקוח. להרגיש שהוא נמצא בגן העדן המרפא והמרגיע, המקום בו הכל שקט ושליו במיוחד.

ג’קוזי לפעמים לא תופס תפקיד כמו המאסז’יסטים והמוזיקה שמלווה את הלקוח לכל אורך יומו במקום. הג’קוזי לפעמים יכול להיות יותר מרהיב ביופיו מאשר נכון לתפקידו. כמו שנאמר בתחילתו של המאמר, פרמטרים לבחירת הג’קוזי תלויים במקום, לפעמים מספר הג’טים או עוצמת הזרמים לא תשנה דבר עבור הלקוח באם אינו נראה מרשים, מה שיכול באותה מידה גם להטעות.

לא בכל ספא תראו ג’קוזי מהסיבה הפשוטה שלפעמים הספא הינו מקום למסאז’ים בלבד ולמען ההתנקות לאחר הטיפול, קיים מקלחון בודד עם זרמים מתאימים להרפייה ולהתנקות כאחד. לא תמיד יש את הצורך בג’קוזי, בעלי מכוני ספא מספרים שלקוחות מגיעים עם כוונות ברורות, לא מחפשים להעביר יום כמו שהם מחפשים את המסאז’ – מקלחת והביתה. על אותו המכון לדאוג לתת לו את שירותי הספא בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבור אותו הלקוח המכוון מטרה.

אולי יעניין אתכם גם:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.