מטבח גינה לחובבי הבשר – ככה מארחים בגינה! - Sparta Spa
מטבח גינה לחובבי הבשר

10162 OUTDOORKIT_MAB

מטבח גינה לחובבי הבשר – ככה מארחים בגינה!

מזג האוויר הישראלי מאפשר ישיבה תחת כיפת השמיים לאורך כל השנה כמעט.

מרבית הישראלים אוהבים אוכל שמוכן על מנגל. בחגים ובחופשות משפחות רבות יוצאות לטבע עם מנגל. למרבית תושבי ישראל אין אפשרות להקים מטבח חוץ ומי שבכל זאת רוצה לעשות בשר על האש עושה זאת במרפסת או במטבח הביתי באמצעות גריל גז. בשנים האחרונות נכנס טרנד  מטבחי החוץ בחצרות הבית, כשהמטבח מאובזר בדיוק כמו מטבח בחלל הפנימי של הבית. 

מה היתרון של מטבחי חוץ?

  • היתרון של בניית מטבחי גינה הוא בכך שאפשר להכין ארוחות למשפחה ולאורחים מבלי לפגוע באיכות האוכל ולשמור על ניקיון החצר. הבית נשאר נקי ובלי ריחות ועשן מהמנגל. במטבח יש את כל הנדרש כדי לבשל ולהכין את הארוחה. השיש כמשטח עבודה נוח ונגיש, בארונות המטבח מאחסנים את כלי האוכל והסכו”ם, המנגל עומד במקום קבוע ובלון הגז מוסתר.
  • ישנם בעלי מטבח חוץ שבנוסף למנגל מתקינים גריל גינה, תנור אפיה והמטבח משמש את בעלת הבית לטיגונים ואפייה במשך כל ימות השנה. כך נמנע מפיזור ריחות הטיגון והאפייה בכל הבית. זאת הסיבה שצריך לבחור מבעוד מועד את מיקום הקמת המטבח. מטבחי חוץ מתאימים גם למרפסות בבנייה רוויה ולא רק בגינה של בתים פרטיים.

איפה משיגים מטבחי חוץ?

 בדרך כלל מטבחי החוץ מעוצבים בהתאמה אישית. והמידות מתוכננות לפי דרישת הלקוח כולל אבזור מותאם לצרכיו. לרוב המטבח בבסיסו משלב משטח עבודה ,כיור עם ברז ובו מים זורמים , זהו הבסיס להכנה נוחה ויעילה, מכאן השמיים הם הגבול וניתן להפוך עמדת הכנה למטבח משופר ומשודרג כך שכל התהליך יתרחש במקום אחד: אמצעי קירור, הקפאה וחימום, עישון או טיגון, בישול איטי או בישול מהיר כמזון מוקפץ על להבה עוצמתית או אפייה בתנורי אבן מסורתיים, גרילים, קרש חיתוך, קוטש קרח, גורס אשפה ועוד. 

הישיבה הסמוכה לתהליך ההכנה הנה נעימה לכולם, יוצרת עניין, מחברת בעשייה משותפת, מגרה ומאפשרת למארח ליהנות יחד עם כולם. 

תכנון ועיצוב מטבחים אלו נעשה על ידי מעצב מטבחים המומחה בתחום כשירות ללקוחות וללא עלות. אפשר גם לתכנן באופן עצמאי או בעזרת מעצב חיצוני ולהגיע עם התכנית למשרדי החברה. תמיד כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר כך גם בנושא מטבחי חוץ. לפני סגירה על רכישת מטבחי חוץ כדאי לעשות סקר שווקים ולקבל מידע אודות חומרי הגלם מהם בנוי המטבח, האם הם עומדים בתנאי מזג האוויר הישראלי ובמיוחד במזג האוויר במקום בו המטבח יותקן, מה העלות של מטבח כזה ומה תנאי האספקה. ככל שיהיה בידי הלקוח מידע רב יותר הוא יוכל לבחור את המטבח המתאים לו ביותר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.