הטרנדים הכי חמים בעיצוב מטבחי גינה בשנת 2020 - Sparta Spa

פעם מטבחי גינה נחשבו לעמדת מנגל ופעילותם היתה תלויה בתנודות מזג האוויר. אך הזמנים השתנו, ומידי שנה עוד ועוד אנשים מבקשים ליצור חוויה חדשה בקונספט מרענן וייחודי הן לצורכי אירוח והן לצורך בניית תרבות בילוי חדשה בגינת הבית לכל דייריו.

פינות נסתרות בחצר הבית הפכו אט- אט להיות אסתטיות ומטופחות להפליא, עמדת הברביקיו השתדרגה ועברה אל קידמת הבמה, וסביבה כל בני הבית נהנים לגרות את בלוטות הטעם. ככל שטרנד מטבחי הגינה הולך ומתרחב, כך גם החידושים, הטרנדים והפיתוחים לא מפסיקים להופיע.

מחפשים מטבחי גינה לשדרוג חווית האירוח והבילוי במתחם החיצוני של הבית? רוצים לשדרג את מטבח החוץ הקיים? הנה הטרנדים הכי חמים בתחום מטבחי חוץ בארץ ובעולם, שכדאי שתיקחו בחשבון וטיפים לשדרוג חלל החוץ.

פונקציונליות היא המפתח לחוויית בישול נהדרת ואירוח קליל ומהנה

ממש כמו במטבח שבתוך הבית, גם המטבח החיצוני חייב להיות פונקציונלי, כדי שיהיה לכם קל לנווט בו ולנוע בו בחופשיות. כשהתנועה זורמת בין המקרר לאזור הבישול ומשם לבר (כי כולם מרימים כוסית) סביר להניח שתיהנו גם מבישול הארוחה וגם מחברתם של האורחים שלכם.

מטבחים פונקציונליים יחסכו לכם גם את התיזוזים שבין המטבח בתוך הבית למטבח הגינה, יחסכו לכם הרבה זמן עבודה וכמובן ישאירו לכם אנרגיה ליהנות מהאורחים או מבני המשפחה.

בתכנון מטבח חוץ פונקציונלי חשוב לקחת בחשבון 2 פרמטרים עיקריים:

  1. מיקום – כל מכשיר ועמדה חייבים להיות ממוקמים זה לצד זה כך שיבטיחו שימוש קל ופשוט. ככל שהניווט ייעשה מסורבל, כך חווית הבישול תיפגם, ולכן חשוב לשמור על עיצוב פשוט, מינימליסטי ופרקטי.
  2. חלוקת מתחמים - יש להקצות מקום לעבודה ומקום לאירוח, ולשלב ביניהם בחכמה, כך שהמארח לא ירגיש מבודד בזמן הכנת האוכל.
  3. מקומות אחסון – חשוב לדאוג למספיק מקומות אחסון עבור הכלים וחומרי הגלם הדרושים. עם זאת, לא כדאי לבנות יותר מידי ארונות.

מטבחי חוץ עמידים לכל מזג אוויר מאריכים ימים והרבה יותר שמישים

מטבחי גינה חייבים להתאים לכל מזג אוויר, שכן חשיפתם לאוויר הפתוח עלולה לחשוף אותם לנזקים ולפגוע באריכות ימיהם.

לא מעט אנשים מצאו עצמם עם מטבח שאינו יכול לשמש אותם כלל בימות הקיץ, בגלל שבחרו לבנות מטבח outdoor מנירוסטה, שאף על פי שהוא נחשב לחומר נפלא עבור מטבחים, בשמש הישראלית הנירוסטה מתחממת מהר מאוד, ולא רק שאינה מאפשרת את השימוש בה, היא עלולה לגרום לכוויות למי שבטעות מתחכך בה. נכון, אפשר לכסות אותה, אבל מטבח חוץ לא נועד להסתתר, ובדרך כלל הוא הרבה יותר מאלמנט פרקטי, אלא אלמנט עיצובי וקונספטואלי, שסביבו נבנית כל האווירה בגינה - משהו שבהחלט רוצים להתגאות בו.

מצד שני, גם מטבחי חוץ מעץ עלולים להינזק מתנודות מזג האוויר - לדהות תחת השמש הקופחת לדוגמה או לספוג נוזלים בעת סופות גשמים חזקות.

 מה שהופך את הבחירה בבטון אדריכלי לאידאלית, מכיוון שהוא גם עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר, גם נחשב לחומר אנטיבקטריאלי שמתנקה בקלות וגם נשאר עמיד לאורך שנים רבות.

מגריל ועד למעשנת בשר- מה אתם נהנים לבשל, להריח ולאכול?

קשה לעמוד בפיתוי, המתקנים השונים שמותאמים כיום למטבחי גינה מאפשרים לכל אחד להתפנק ולהציב מגוון של מכשירים וכלים שמציעים אירוח כיפי ובלתי נשכח. מכונת אספרסו, מכונת קרח, מעשנת בשר, טאבון, ברז בירה, מאוורר תיקרה והרשימה עוד ארוכה.

אך רגע לפני שאתם מאבזרים את המטבח בכל הטוב הזה, הקפידו לצייד את מטבח הגינה שלכם בציוד שייעשה בו שימוש ולא יהפוך ברבות הימים לרהיט ובעיקר יצבור אבק. אם נהיה כנים, פעמים רבות פחות זה יותר, ובמטבחי חוץ חשוב לשמור על מינימליזם. בבחירת המתקנים והמכשירים קחו בחשבון את סוג הבישול המועדף עליכם וסוג האוכל שאתם אוהבים, ובהתאם לכך אבזרו את מטבח הגינה שלכם.

טיפ נוסף - מטבחי גן מומלץ לעצב לאחר שנבחרו כל המכשירים והאלמנטים שישולבו בתוכם, כך ניתן לייעד לכל מתקן ומכשיר את המקום האידאלי עבורו ולא להסתפק בפתרונות מאולתרים לאחר שהמטבח כבר נבנה והותקן בגינה.

להבות פתוחות, תנורי פיצה וטאבונים- קחו בחשבון מיקומים וכיווני אוויר

האש תמיד הייתה אלמנט מלכד, כזה שאוסף סביבו את כולם ומכניס אותנו לאווירה של יחד וקומביה, אך כשמעצבים מטבחי גינה חשוב לקחת בחשבון את כיוון הרוח ואת מיקום הלהבות על מנת להימנע מאסון וכמובן, כדי שניתן יהיה ליהנות מכל הטוב הזה בכל עת בצורה הבטוחה ביותר.

ובאופן גס נציין, שעדיף לוותר על כיריים עם להבות פתוחות, וכשמדובר במטבח גינה כדאי ללכת דווקא על כריים חשמליים.

לארח עם מטבח גינה משודרג

פרט לבישול ולאכילה, מטבחי חוץ הם מקום נפלא לבילויים מסוגים שונים. על ידי שדרוג חלל הגינה ניתן לספק לבני הבית ולאורחים מתחם מפנק באמת, כזה שאפשר להביא אליו את החברים ופשוט לבלות יחד.

שדרוג מטבח הגינה עם עמדת משחקים אינטראקטיבית, טלוויזיה ועמדת קריוקי הם רק מעט מהאפשרויות שעומדות בפניכם. גם בר משקאות לצד ג'קוזי מבעבע ומפנק ומיטות שיזוף נשמעים כמו אופציה לא רעה כלל, ואפילו מפתה.

מלבישים את המטבח בתאורה לפי בחירה

תאורה פונקציונלית היא דבר הכרחי כשמדובר בבישול- החיתוכים והטמפרטורות גבוהות מחייבים תאורה מספקת כדי שניתן יהיה ליהנות ממטבח הגינה בצורה בטוחה. עם זאת, תאורה דקורטיבית יכולה לשדרג את נראות מטבח החוץ שבגינתכם ולהפוך אותה למתחם רומנטי או תוסס, אטרקטיבי או רגוע לפי בחירה.

עונת המנגלים נשארת אתנו כל השנה

הבילוי בגינה לא חייב להיות מוגבל לעונה החמה בלבד. באמצעות התקנת פתרונות הצללה ותנורים או פטריות חימום, הגינה שלכם יכולה להיות מתחם פעיל ושוקק בכל ימות השנה.

והנה רעיון נוסף שתוכלו לממש כדי ליהנות יותר מחצר הבית גם בימים הקרירים של השנה: עצבו לצד פינת הישיבה פתרונות אחסון לכריות ולשמיכות מפנקות. בזמן שתשהו בגינה תוכלו להתכרבל יחד בהנאה, ובתום השהייה בגינה תוכלו להחזירם למקומם, וכך גם לשמור עליהם שלא יצברו אבק. אחסון נכון מאפשר לכם למקסם את שטח החוץ ולהרוויח ממנו יותר.

מטבחי גינה ומערכות ספא מבית ספרטה ספא

חברת ספרטה ספא מתמחה בעיצוב, ייצור והתקנה של מטבחי גינה מעוצבים מבטון אדריכלי. המטבחים שלנו מתאפיינים בעמידות ובנראות אסתטית יוצאת מגדר הרגיל, ומותאמים באופן אישי הן לצרכים ולהעדפות של הלקוח והן לתנאי השטח.

אנשי המקצוע של ספרטה ספא מומחים בתחומם וישמחו לנדב לכם מהידע ומהמקצועיות שרחשו לאורך שנות ניסיונם כדי להבטיח לכם את מטבח הגינה הטוב ביותר עבורכם ברמת העיצוב, הפרקטיקה והעמידות החל משלב העיצוב וגם לאחר סיום ההתקנה.

לקוחותינו נהנים ממטבחי חוץ בגינה, במרפסת או בגג הבית וממערכות ספא איכותיות ברמה הגבוהה ביותר, ומבטיחים לעצמם איכות חיים ורמת חיים גבוהות. האחריות עלינו, ההנאה היא כולה שלכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.