המדריך לבטיחות מרבית לילדים בבריכה - Sparta Spa
בריכת זרמים Tidal Fit EP 15

המדריך לבטיחות מרבית לילדים בבריכה

החלטתם להתחדש בבריכה ? שימו לב למספר דברים חשובים לפני לקיחת החלטה:

בימי הקיץ, אין אושר גדול מבריכה בבית. אך אל הכיף הצפוי מתווספת כעת גם אחריות חשובה לבטיחות המשתמשים בבריכה – והילדים בפרט. כיצד תשמרו על בטיחות הילדים בבריכה? למה חשוב לדאוג מבעוד מועד, מה אסור לעשות ואילו אמצעים טכנולוגיים יסייעו לכם להשיג את הבטיחות המושלמת? הנה המדריך המלא.

הפתרונות שלנו :

במת הזזה :

בזמן שהבריכה לא בשימוש, מומלץ מאוד לשדרג את הבטיחות ולהסתירה באמצעות במת הזזה. במצב סגור, הבריכה פשוט נראית כמו תוספת דק דקורטיבי לחצר, עליו תוכלו ללכת, לרוץ ואפילו להוסיף ריהוט גן. אך כמובן שהמטרה העיקרית של במת הזזה היא לא תוספת דקורטיביות, אלא בטיחות. הבמה מותאמת לגודל הבריכה והיא מסוגלת לנוע ימינה שמאלה בציר קבוע ובכך לגלות ולהסתיר את הבריכה.

משדרגים טכנולוגית: רצפה הידראולית

אם אתם באמת רוצים להרגיש בטוחים ובאמת חשוב לכם שהילדים שלכם יהיו בטוחים – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ושדרגו את הבריכה גם ברמה הטכנולוגית. רצפה הידראולית היא אחד החידושים הכי ‘חמים’ בתחום בטיחות בסביבת מים. למעשה, מדובר במנגנון המתרומם מקרקעית הבריכה ומאפשר לנו לכוונן אותו במדויק לגובה בו אנו מעוניינים שהרצפה תהיה. כך תוכלו להפוך בלחיצת כפתור אחת את הבריכה מבריכת שחיה למבוגרים עם מים עמוקים, לבריכת פעוטות. בכך תקטינו משמעותית את הסיכון בבריכה. לא זו בלבד, אלא שהמנגנון מאפשר גם לסגור את רצפת הבריכה לגמרי – ממש כאילו היא לא קיימת כמו למשל כיסוי ג’קוזי הקיים בהתאמה אישית. כך, כשאתם לא נמצאים בסביבת הבריכה, תוכלו לסגור אותה ולהיות בטוחים שאין אף ילד שנכנס אליה ומסכן את עצמו. אין ספק שמדובר בפתרון טכנולוגי הממזער את הסיכונים בבריכה לרמה המינימלית.

מלבד עניין הבטיחות, החשוב ביותר כמובן, לרצפה הידראולית יתרונות נוספים:

  • קרקעית נקיה –המים נשאבים אל מתחת לקרקעית ובכך שומרים על בריכה נקיה יותר לאורך זמן
  • חסכון במקום – כשהבריכה לא בשימוש כלל – למשל, בחודשי החורף, ניתן להשתמש בשטח שלה ולהקצות אותו לטובת שימושים נוספים. המנגנון, העשוי מדק עץ או קרמיקה לבחירתכם, סוגר את השטח לחלוטין והוא מסוגל לסחוב עומסים – כך שתוכלו להוסיף ריהוט בשטח הקיים או כל פריט אחר.

מה שמובן מאלו אבל חשוב שיאמר !

השגחה אקטיבית ופסיבית :

גם אם הילדים יודעים לשחות, גם אם יש להם כמויות של ביטחון בסביבת המים וגם אם אתם בטוחים שהבריכה הביתית שלכם או ג’קוזי לא מסוגלת ‘לפגוע’ בזבוב – אל תורידו את העיניים מהילדים בכל משך השהות בבריכה. ההשגחה חייבת להיות צמודה. חובה להיות בשטח הבריכה, במרחק נגיעה מהילד ובקשר עין מתמיד. אין לעסוק בפעילויות מסיחות דעת כמו קריאה או שיחה טלפונית.

מלבד השגחה אקטיבית, חשוב מאוד גם לעשות שינוי בטיחות ברמת ההשגחה הפסיבית. הדבר כולל הוספת אמצעי בטיחות לבריכה כמו שילוט המזהיר מפני מים עמוקים, הוספת גידור סביב הבריכה, סולמות כניסה ויציאה, מדרגות כניסה ועוד.

ללמוד לשחות!

כמו בכל תחום בחיים, ברגע שאנו רוכשים ידע חדש – אנחנו מפתחים ביטחון עצמי, שולטים בפרטים המרכיבים את תחום הידע ובעת הצורך יודעים לעשות שימוש באינפורמציה העומדת לרשותנו. הדבר נכון בכל תחום, ונכון שבעתיים כשמדובר בקורס מעשי. קורס שחיה מלמד את הילד להתנהל בסביבת הבריכה והים ומקנה לו כלים יקרי ערך להימנע מסיטואציות מסוכנות והתמודדות במקרה של, חלילה, מצוקה – ולכן הוא חשוב מאין כמוהו.

אם אתם מתלבטים האם הילד מוכן להשתתף בקורס שחייה, בחנו את יכולתו לשלוט בגופו ובדקו האם יש לו פחדים ממים. בין השאר, בדקו האם הילד מוכן להכניס את ראשו למים, לקפוץ אליהם, לצלול ובאופן כללי מרגיש ביטחון בסביבה הרטובה. המוכנות ללמידה תתרחש לרוב בגיל 5. בנוסף, נבדוק את יכולת הריכוז של הילד, את כישורי הקורדינציה שלו, את יכולותיו המוטוריות ועוד.

אולי יעניין אתכם גם:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.