בריכות שחיה לגינה - האם זה ביטחותי לילדים שלנו? - Sparta Spa

בריכות שחיה לגינה


 
 


ליצירת קשר, מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


מוצרים של ספרטה ספא

בריכות שקופות


בריכות נחושת


בריכות זרמים


כך תמנעו את הטעויות הנפוצות בבחירת בריכת השחייה הביתית

אתם מעוניינים להתקין בריכת שחייה בגינה, וגם יש לכם את התקציב שנדרש לכך, אך מכיוון שהתקנת בריכות שחייה בגינה דורשת הכנות בשטח שבו היא מותקנת, כדאי שתבצעו את התהליך הזה פעם אחת כמו שצריך. 

 אז על מנת להימנע מטעויות רכישה נפוצות כדאי שתקראו את המאמר הבא.

טעות מספר 1- עיצוב שלא תואם את המטרה

לפני שאתם מעצבים את הבריכה ומגדירים את גודלה ואת הטכנולוגיות שישולבו בה, כדאי שתגדירו את המטרה שלה היא מיועדת. בריכות שחייה ביתיות משמשות את בני הבית, אך ייתכן שתרצו לארח בהן אורחים נוספים. כמו כן, הן עשויות לשמש אתכם לשמירה על כושר גופני או לפינוק היומי. עליכם לבחון האם היא נועדה לשמש ילדים או אנשים בוגרים, וכמובן האם היא צריכה להתאים לנכים, לקשישים או לבעלי מוגבלויות.

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון:

  • כמה שטח משחק נחוץ לכם בבריכה? הגדרת שטח המשחק בבריכה תגדיר את עומקה במידה רבה.
  • כמה פרטיות נחוצה לכם? גידור סביב הבריכה הנו מקדם בטיחות יעיל ומומלץ, אך הוא למעשה יכול להעניק לכם את מידת הפרטיות המרבית שתזדקקו לה בעת הרחצה בחצר ביתכם, בייחוד אם אתם מתגוררים בדירת גן ומעליכם בניין רב קומות עם דיירים רבים.
  • כמה נוחה הגישה לבריכה? מומלץ לוודא שהבריכה נגישה ושקל להגיע אליה. כמו כן, יש לדאוג לריצוף או חיפוי בטוח, ולאמצעים למניעת החלקה בסביבה רטובה, במיוחד אם יש ילדים או קשישים שמשתמשים בבריכה.
  • היכן ממוקמת הבריכה שלכם? מיקום הבריכה הנו מרכיב משמעותי שיש לקחת בחשבון. בריכה שנמצאת בסביבה עמוסת עצים משירים עלולה להתלכלך בקלות רבה, ואילו בריכה שמקבלת אור שמש תתחמם מעט ותאפשר לכם ליהנות משחייה חמימה ונעימה.

טעות מספר 2- בחירת חומרים לא מתאימים לבריכת שחייה ביתית

בריכות שחייה צריכות להיות עמידות לאורך זמן. חומרים מסוימים עשויים להתכלות, להתפורר, להיסדק, להתכווץ או להתרחב כתוצאה מחשיפה ממושכת למים, לכימיקלים או לאור השמש, ולכן חשוב לבחור חומרים מתאימים.

פרט לכך, מכיוון שלכל סוג חומר יש צורכי תחזוקה, יתרונות וחסרונות, חשוב להכירם ולקחת אותם בחשבון. שני החומרים הנפוצים והטובים ביותר לבריכות שחייה הם נירוסטה ובטון. להלן עיקר הדברים שעליכם לדעת על כל אחד מהם:

  • בטון- בריכות השחייה הנפוצות ביותר במרחבים ציבוריים עשויות בטון, מכיוון שהוא החומר הזול ביותר, שכבר הוכיח את עמידותו במבחן הזמן. החומר מרוסס על גבי מסגרת של מוטות פלדה ורשת תיל, שמכוסים אחר כך בטיח, שמעניק לבריכה את המשטח החלק שמאפיין אותה. היתרון של החומר הוא, שניתן לעצב באמצעותו כמעט כל צורה, אך עלול להיסדק כשהטמפרטורות משתנות (הוא נוטה להתכווץ בקור) ומצריך מעט יותר זמן הקמה. מכיוון שהחומר הוא נקבובי, בהעדר תחזוקה שוטפת עלולים להצטבר בו אצות וחיידקים, ולכן חשוב לדאוג לניקוז תקופתי ותיקון סדקים אם ישנם.
  • נירוסטה- הנירוסטה הוא החומר האיכותי והנשמר ביותר לייצור בריכה. עמידות החומר גבוהה בכל תנאי הטמפרטורה, יכולת הספיגה שלו גבוהה ועמיד בכל חומרי התחזוקה לבריכה. ניתן לייצר מהנירוסטה בריכות בכל גודל או צורה שתרצו. החיסרון היחיד של בריכות הנירוסטה הוא המחיר- המחיר יקר משמעותית מבריכת בטון אך בהחלט שווה את ההשקעה למי שיכול לאפשר לעצמו.

טעות מספר 3- בחירה לא נכונה של ספק

עיצוב, פיתוח והתקנה של בריכת שחייה ביתית חייבת להיעשות רק על ידי ספק מורשה. חשוב לוודא שאת הבריכה מייצרים על פי תווי תקן, שיש ביטוח ארוך טווח למוצר ולהתקנתו, ושיש לו ניסיון בהתקנת בריכות שחייה לגינה ובעבודה בתנאי שטח שונים. על מנת לדעת האם החברה שמספקת ומתקינה את הבריכה מקצועית, חשוב לוודא שמדובר באנשי מקצוע מורשים, כאלו שיודעים לשאול את השאלות הנכונות ולהציע פתרונות יעילים ותכנן את הבריכה וחדר המכונות במקצועיות רבה. אם אתם מקבלים תחושה שאתם עומדים מול איש מכירות שרק מנסה "להשחיל" לכם מוצר, עדיף שתעברו לספק הבא. כמו כן, וודאו שאתם מקבלים תעודות אחריות ושהבריכה שאתם מזמינים מיוצרת על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין. פרט לכך, להלן מספר שאלות שתוכלו להציג בפני המתקין שלכם:

  1. האם אתה מספק בריכות מהסוג שאני צריך (בטון/ נירוסטה וכמה ניסיון יש לך בהתקנת בריכה מסוג זה?
  2. האם אתה מעסיק עובדי חברה או קבלני משנה?
  3. האם אוכל לשוחח עם לקוחות ממליצים שנתת להם שירות מסוג זה בעבר?
  4. האם אתה מספק תיקונים במידה וחל נזק לגינה או לנכס?
  5. מהן דרישות הצנרת והחשמל, ומי דואג לתשתית?
  6. איזה סוג הכשרה לצורכי תחזוקה אקבל?
  7. כמה זמן אורכת ההתקנה, ותוך כמה זמן היא מתחילה מרגע חתימת ההסכם והרכישה?
  8. מהי עלות העבודה ומהם תנאי התשלום?

טעות מספר 4- אי הבנה מלאה של כל פרטי האחריות

הבנת חוזי הבריכה ופרטי האחריות הנה הכרחית, ומי שמדלג על האותיות הקטנות עלול למצוא את עצמו בבעיה, וכשיצטרך לקבל שירות ימצא עצמו ללא מענה הולם לדרישותיו ולצרכיו או ללא מענה כלל. אחריות לבריכה ולהתקנתה צריכה לכלול את 3 הסעיפים הבאים:

  1. אחריות מבנית
  2. אחריות על ציוד כמו פילטרים, מסננים, משאבות, מחממים וכדו'
  3. אחריות על מרכיבי אינסטלציה, צנרת מים וחשמל.

דברים שאינם כלולים באחריות עשויים לכלול את צבע הקירות של הבריכה, שעשויים להשתנות מהאיזון הכימי של מי הבריכה, וסדקים בבטון, שעשויים לקרות כתוצאה משינויי מזג האוויר.

דברים נוספים שחשוב לוודא:

  • שהספק הוא זה שנותן את האחריות עבור כל המרכיבים השונים.
  • פרק הזמן שעבורו ניתנת האחריות.

טעות מספר 5- התמקדות בעלות הבריכה והתקנתה והתעלמות מהוצאות משניות

בריכות שחייה לגינה כוללות כמה הוצאות משניות ומשלימות, שחשוב לקחת בחשבון. מרבית האנשים נוטים להתעלם מהן ולא להחשיב אותן בתקציב שעומד לרשותן, מה שעלול לגרום לחור בכיס.

להלן מספר הוצאות נוספות שכדאי לקחת בחשבון:

  • עלויות תחזוקה וחומרים שנדרשים לאיזון מי הבריכה
  • עלות הציוד שנדרש לניקיון הבריכה
  • עלות גדר או תיחום הבריכה לשמירה על בטיחות
  • עלות הכיסוי לבריכה
  • עלות סולמות, מעקות, ציוד חימום, תאורה, פילטרים וציוד משלים נוסף

לסיכום,

בריכת שחייה ביתית היא ללא ספק מסוג ההשקעות שרוצים לעשות רק פעם בחיים, אז כדי להימנע מ- 5 הטעויות הנפוצות שציינו, עקבו אחר הכללים הבאים:

  1. הגדירו את מטרת הבריכה ובדקו את חוקי הייעוד שלה
  2. החליטו על סוג הבריכה הרצוי
  3. הביטו לעבר הטווח הרחוק ושקלו את תכונות הבריכה שמתאימות לכם מבחינת תחזוקה, עיצוב ואופי השימוש
  4. התחשבו בעלויות ובצורכי התחזוקה
  5. הגדירו את התקציב שעומד לרשותכם
  6. בחנו את ההוצאות הנוספות שנדרשות מכם
  7. השוו מחירים
  8. הכירו את הספק שלכם
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.