ריצפה הידראולית לבריכה- תשמור על בטיחות ילדכם! - Sparta Spa
בית עם בריכה ואבני דרך בעיצוב של תהילה שלף

ריצפה הידראולית לבריכה- תשמור על בטיחות ילדכם!

הביקוש לבריכות עם ריצפה הידראולית הינו במגמת עליה מתמדת בשל מקרי התביעות הרבים של ילדים בבריכות פרטיות.

 זהו הפתרון הטוב ביותר לשמירה על בטיחות הילדים כשיש בריכה בבית. ולמרות שזה הפתרון הבולט ביותר, לריצפה הידראולית ישנו יתרון נוסף:  הגדלת שטח הגינה. כשהבריכה סגורה. השימוש בריצפה הידראולית מאפשר ליהנות מכל העולמות - גם גינה
גדולה וגם בריכה.

פרטי ראש הבריכה

בתכנון של בריכה בה משולבת רצפה הידראולית ישנה חשיבות לתכנון מוקדם של כל פרטי הבריכה והגמר שיבוצעו על ידי קבלן הבריכות. יש הבדל משמעותי בין סוגי הבריכות ( סקימר/ גלישה/גלישה סמויה) כך שחשוב לתכנן ולבצע את הבריכה על פי תוכניות ספציפיות לכל פרויקט.

חברת ספרטה ספא אשר מייבאים את מנגנון הריצפה ההידראולית בהתאם לצורכי הלקוח והתכנון האדריכלי, לפי מידה וצורה מדויקת.

המנגנון המיובא הוא של חברת AQUALIFT  , אשר מקורה בצרפת. חברה זו הנה מהמובילות בעולם בייצור וביצוע משטחי תחתית מתרוממים בעזרת מערכות הידראוליות עבור בריכות שחייה יוצאות מן הכלל!

תוך מספר שניות תעלה הקרקעית מעל פני המים, תעלים לחלוטין את הבריכה.

יתרה מכך, המערכת המתקדמת של AQUALIFT  מאפשרת להתאים את עומק הבריכה באופן אישי. בדרך זו ניתן לעצור את המשטח בגובה מינימלי ולאפשר לילדנו הקטנים להשתכשך במים בבטחה ומבלי כל סכנה.

המערכת הטכנלוגית המתקדמת של AQUALIFT מוגנת בפטנט ומאפשרת ייצור ושימוש בהתאמה אישית לכל סוגי הבריכות, לכל הגדלים והצורות (זוויות ישרות, עיגולים וכו’) ובכל העיצובים הנועזים ביותר. כמו כן, ניתן לעשות שימוש בכמעט כל סוגי הציפויים והצבעים, להוסיף מדרגות וסולמות ועוד אינסוף אפשרויות לבחירתכם.

ב-15 שנות קיומה של החברה, הפכה AQUALIFT למובילה בתחום פתרונות בריכות השחייה היוקרתיות ויצרה מעל 400 בריכות בעלות תחתית מתרוממת מתקדמת בשלל צורות ועיצובים.

כפי שנכתב מעלה, חברת ספרטה ספא מייבאת ארצה את סדרת ההריצפה ההידראולית של Aqualift . בסדרה זו כל רצפה הידראולית מיוצרת בהתאמה ותכנון לצורכי ודרישות הלקוח. בכל פרויקט מופקות תוכניות ספציפיות ומבוצעות מדידות בשטח על ידי צוות התכנון מאירופה.

לאחר שלב התכנון, מגיע צוות התקנה מחו”ל המבצע את ההתקנה בהתאם לתנאי השטח והתוכניות שהופקו מראש.

ישנה סדרה נוספת אשר מיובאת לארץ ע"י חברת ספרטה ספא, גם היא של חברת Aqualift בצרפת.

סדרה זו נקראת EASYLIFT 
בסדרה זו ישנן מספר מידות קבועות, ללא אפשרות שינוי או התאמת הרצפה לתנאי השטח. בכל פרוייקט מופקות תוכניות קבועות על פי המידות הסטנדרטיות וההתקנה מבוצעת ע”י צוות של ספרטה & אפקס ובפיקוח של מנהל צוות מחו”ל במקרה הצורך.

הניסיון הרב של אנשי המקצוע המוסמכים של ספרטה ספא ו Aqualift מאפשר  תכנון ללא פשרות בשילוב חומרי גלם משובחים וביצוע קפדני בכל פרויקט.
תכנון הנדסי קונסטרוקטיבי שמועבר למהנדסי הפרויקט על ידי צוות התכנון של אקווליפט מבוצע בכל פרויקט לגופו של ענין ובהתאם לתנאי השטח וצורכי הלקוח. ברצפת היצור במפעלי החברה בחו”ל, כל פרויקט מיוצר ומורכב מראש ולאחר מכן מפורק, נארז ונשלח ליעד
ההתקנה. בהמשך מגיע צוות הביצוע מחו”ל ומבצע את ההתקנה בשטח.
במקביל ליצור בחו”ל מתבצע ליווי צמוד של התכנון והתשתיות באמצעותנו ובתאום עם האדריכלים ומנהלי הפרויקט.
בנוסף, אנו מעסיקים צוותי שרות והתקנה יעודיים בתחום זה המסוגלים לתת מענה טכני מיידי.
חברת אקווליפט מאפשרת ללקוחותיה לקבל חוזה שרות ואחריות של 10 שנים

אולי יעניין אתכם גם:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.