רצפות הידראוליות וכיסויי בריכה לקיץ בטוח - Sparta Spa
רצפה הידראולית וכיסויים לבריכות

רצפה הידראולית וכיסויים לבריכות

פתיחת עונת הרחצה היא בהחלט אירוע משמח ומרגש, אך איתה מתחילות להגיע גם הודעות מצערות על טביעתם של פעוטות בבריכות. בתור בעלי בריכות פרטיות, האחריות מוטלת עליכם על מנת לדאוג לילדים ולנכדים שלכם ולוודא שחוויות השחייה והשהות שלהם יישארו בטוחות ונעימות. 

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמירה על בטיחותם של הפעוטות האהובים שלכם בזמן השחייה ובזמן השהייה בחצר הבית היא ללא ספק השגחה, אין להשאיר פעוט/ ילד לבד בבריכה.

אך כדי לא להיות חרדים בכל זמן השהייה של הקטנטנים בבריכה או בבית למקרה שירוצו לחצר לבד, יש לנו פתרון מושלם לשקט הנפשי שלכם והבטחון של הילדים

השקעה ברצפות הידראוליות ובכיסויים שונים לבריכות

מה הן רצפות הידראוליות? מה הם כיסויים לבריכה? מה הם עושים וכיצד ניתן להשתמש בהם על מנת להגן על היקרים לכם מכל ולספק להם חוויות שחייה ומשחק בטיחותיות ומותאמות לגילם? אנחנו כאן על מנת לצייד אתכם בכל המידע החשוב בנושא.

כיסויים לבריכות- נעים להכיר!
תפקידו של כיסוי לבריכה הוא לשמור על איכות המים בבריכה וכמובן להגן על הבטיחות סביבה. מכל כיסויי הבריכה המנגנון האידיאלי ביותר הוא הרצפה ההידראולית. הרצפה ההידראולית עובדת בצורה כזאת שמאפשרת לסגור את הבריכה בלחיצת כפתור כאשר לא נמצאים בה. המשטח של הרצפה ההידראולית חזק ועמיד כל כך שניתן לקיים עליו אירוע שלם ורב משתתפים או אפילו לשים ריהוט ולהפוך אותו לפינת ישיבה בחצר, כשהבריכה נמצאת סגורה ממש מתחתיו. בנוסף, ניתן לבחור את גובה המים ולהפוך בשניות את הבריכה מבריכת שחיה לבריכת פעוטות.

חוץ מהרצפה ההידראולית שכפי שנאמר היא המבוקשת והמובילה ביותר בתחום, קיימים גם כיסויי בריכה נוספים בדמות במות הזזה והרמה שמכסות את הבריכה, כיסויי בריכה בצורת תריסי גלילה ועוד שלל אפשריות ופתרונות כיסוי נוספים.

רצפה הידראולית- בטיחות, נוחות ופונקציונליות

  • שליטה בלחיצת כפתור: מנגנון הרצפה ההידראולית נועד לכסות את הבריכה בכיסוי נושא עומסים, לשלוט בעומק שלה ולכוונן את זווית הרצפה בצורה אופקית או משופעת. כל הפעולות הללו מתרחשות בלחיצת כפתור שמעניקה לבריכה כיסוי וכיוונון בטיחותיים, מגוון פונקציות שונות בהתאם לצורך וכמובן עיצוב חדש ומרענן.
  • בטיחות לילדים גם בעת משחק בחצר וגם בעת שכשוך: כיסוי הבריכה על ידי רצפה הידראולית מאפשר משחק חופשי של ילדים ופעוטות בחצר כאשר הבריכה סגורה ואינה מסכנת אותם בטביעה, יותר מזה, הם אפילו יכולים לשחק על פני השטח שנוצר כאשר הבריכה סגורה.
    נוסף על כך, ניתן לכוונן את הרצפה ההידראולית כך שהבריכה תהיה רדודה ביותר ותספק אפשרות גם לתינוקות ופעוטות להנות מהמים בצורה שמותאמת לגילם ואינה מסכנת אותם. כמו כן, גם נכים ובעלי מוגבלויות ירוויחו מאפשרויות הכוונון של הבריכה על מנת לקיים פעילות התואמת את יכולותיהם וצרכיהם.
  • היגיינה, ניקיון וצלילות: זאת ועוד, מעבר להבטחת בטיחותם של הקטנטנים במישור של מניעת טביעות, הרצפה ההידראולית מצמצמת את צורכי התחזוקה של הבריכה למינימום וכך מונעת גם אפשרות של סביבה שאינה נקייה ובטוחה עבור הילדים. מעבר לכך, ברגע שצורכי התחזוקה מצטמצמים, גם העלות המושקעת בהם יורדת ומאפשרת ליהנות מבריכה צלולה ונקייה כל העת מבלי להוציא סכומים ניכרים על עלויות התחזוקה.
  • מראה נקי ויוקרתי- כאשר הבריכה סגורה לא ניתן להבחין כלל שמתחת לרצפה קיימת בריכה. החצר נשארת יפה וגדולה, במראה נקי ללא "טלאים". ניתן לבחור את העיצוב של מנגנון הרצפה ההידראולית בהתאם לעיצוב החצר: מנגנון עץ למראה כפרי יותר / מנגנון מריצוף קרמיקה ואבן למראה מודרני.

מה עוד חשוב לדעת?

  • הרצפה ההידראולית מחויבת לעמוד בתקן שמטרתו להבטיח שכל הרווחים והמשטחים הניתנים להזזה יהיו קטנים מס"מ אחד על מנת לשמור על בטיחותיות מלאה בכל עת.
  • הרצפה ההידראולית מצוידת בכמה שלבי בטיחות על מנת לספק לשולט בה הגנה מרבית ושליטה מלאה.
  • העיצוב החדשני של הרצפה ההידראולית משפיע הן על העיצוב החיצוני והן על העיצוב הפנימי של הבריכה. המטרה של עיצוב זה היא לאפשר לכל אחד לבחור את מראה הבריכה שלו באופן מותאם אישית לטעמו, לחלומותיו ולצרכיו. ישנם מגוון עיצובים וחיפויים שונים בהם ניתן להשתמש, למשל: פסיפס, קרמיקה, עץ, זכוכית ועוד.

אנו מקווים שהכתבה חשפה אתכם לאפשרויות הרבות שטומנים בחובם הכיסויים לבריכות והרצפות ההידראוליות ובראש ובראשונה לאפשרות להעניק לפעוטות, ילדים, בעלי חיים ובכלל כל מי שנמצא במתחם הבריכה חוויה בטיחותית, מהנה ומותאמת לצרכים משתנים, ולמנוע מקרים מצערים ובלתי הפיכים.

שיהיה לכולנו קיץ שקט ובטוח.

אולי יעניין אתכם גם:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.